Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, Пл. Георги Измирлиев № 1, За: инж. Цветан Попниколов, инж. Камелия Вълкова, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884456, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat176/2370/Pokana-17032016.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Възстановяване на асфалтобетонови улични настилки по уличната мрежа на територията на Община Благоевград”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по „Възстановяване на асфалтобетонови улични настилки по уличната мрежа на територията на Община Благоевград”, съгласно одобрените количествени сметки. Съгласно количествената сметка: 1. Изкърпване с асфалтобетонова плътна смес - 10 200 квм 1.1. Изрязване – фрезоване с пътна фреза; 1.2. Натоварване на строителни отпадъци от асфалта; 1.3. Превоз на строителни отпадъци от асфалта; 1.4. Пръскане с битумна емулсия; 1.5. Производство, доставка /превоз/ и полагане на асфалтобетонова плътна смес и дебелина 5 см. 2. Производство, превоз и полагане на плътна асфалтобетонова смес – запълване на дупки /премахване на разрушения материал, битумен разлив, запълване с асфалтова смес и уплътняване/ - 60 тона. 3. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон за износващ тип А /АС 12.5, изн. А/ с дебелина след уплътняване 4 см. - 55 тона.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

262059 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. Всяка оферта следва да съдържа: 1. Списък на документите /Образец № 1/. 2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, ведно с Приложение № 1 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя /изрично упълномощено лице/, подписано собственоръчно и подпечатано. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване: 4.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час. 4.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%. 4.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%. 4.4. Доставно-складови разходи до 8%. 4.5. Печалба до 10% 4.6. Разходни норми - УСН, Билдинг, СЕК. 5. Участникът следва да представи списък на строителството Списък - образец №3, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата с минимум 2 /два/ обекта еднакви или сходни с предмета на поръчката. Изпълнението на изискването се доказва чрез: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа. 6. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва: 6.4.1. Бордова товарна кола до 3 тона-1бр. 6.4.2. Автосамосвали-2бр. 6.4.3. Водоноска до 3 куб.м.-1бр. 6.4.4. Пътна фреза до 0,5 м.-1бр. 6.4.5. Фугорезачка -1бр. 6.4.6. Компресор подвижен -1бр. 6.4.7. Механична четка-1бр. 6.4.8. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр. 6.4.9. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр. 6.4.10. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона- 1бр. 6.4.11. Самоходен пневматичен валяк 10- 15 тона-1бр. 6.4.12. Малогабаритна техника -1бр. 6.4.13. Асфалтополагаща машина - 1 бр. 6.4.14. Пътни знаци Г7, Г8 върху преносими стойки (С26) -6 бр. 6.4.15. Въже с червени флагчета(С3.2) -1 бр. 6.4.16. Ограничителна табела (С.4) -2 бр. 6.4.17. Табели с направляващи стрелки (С6) и (С7) - 2 бр. 6.4.18. Облекло с ярък цвят и светлоотразителни ленти - по 1 бр. 6.4.19. Конуси (С2) - 250 бр. 6.4.20. Бариера (С3.1.) - 2 бр. !!! Продължава в поле "Допълнително информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането да се извърши на база следните показатели: Коф. = К1 + К2 1. Предложена цена (К1). Максимален брой точки по този показател – 60. Максималният брой точки получава офертата с предложена най-ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула: К1 =(най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката)х60 предложена цена от съответния участник От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет. Обща прогнозна стойност: 262 059.00 /двеста шестдесет и две хиляди и петдесет и девет/ лева без начислен ДДС или 314 470.80 /триста и четиринадесет хиляди четиристотин и седемдесет лева и осемдесет стотинки/ лева с начислен ДДС. 2. Срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка (К2) Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = (Срок минимум) х 40 (Срок участник) *** Където „Срок минимум” е най-краткия предложен срок за Срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка в часове, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка в часове. Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число! Предложеният срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка не може да бъде по-малък от 1 час и по–голям от 12 часа! Срокът тече от уведомяването на Изпълнителя от страна на Възложителя! В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

7. Участникът следва да разполага със собствена или наета работна ръка за изпълнение на РСМР. Доказва се с декларация по Образец №5. 7.3.1. Строителен инженер по пътно строителство с минимум 5 г. стаж по специалността или строителен техник с минимум 7 г. стаж по специалността - 1 бр.; 7.3.2. Квалифицирани работници за пътни работи - 9 бр.; 7.3.3. Общи работници - 2 бр. 8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата. 9. Участникът следва да извърши оглед на място на терена на строителната площадка/обектите, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №7-същата се представя с подаване на офертата. 10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора-Образец №8. 11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката-Образец №9. 12. Декларации за ангажираност на експертите-Образец №10. 13. Проект на договор-Образец №11. 14. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 15. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП; ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 16. Всеки участник следва да притежава собствена или наета асфалтова база, или да има валиден договор за доставка на асфалтобетон /асфалтова смес/. Доказва се с документ за собственост/наем на асфалтова база, или с копие от валиден договор за доставка. Съгласно Техническата спецификация на Агенция „Пътна Инфраструктура”, общото време за транспорт и полагане на асфалтовата смес не трябва да превишава 60 минути, от които, времето за транспортиране на сместа до обекта не трябва да е повече от 45 минути. При изпълнението на видовете СМР от количествената сметка да използват утвърдените технологии, записани в техническата спецификация на Агенция „Пътна инфраструктура”, Наредба №3/16.08.2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на СМР по пътищата и улиците, и изискванията на възложителя, посочени в настоящата публична покана. 17. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). ==================================================================== Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес:гр. Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 28.03.2016 г. Офертите ще бъдат отворени на 29.03.2016 г. от 10:00 часа, Зала №210 в сградата на Общинска администрация Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/03/2016