Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Красимир Димитров - инж. ТБ отдел ЗБУТ, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3121/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на местими тоалетни, необходими за ТМО, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44411000

Описание:

Санитарни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

общо 40 броя, както следва: Рудник "Трояново-1", с. Трояново - 25 броя; рудник "Трояново-север", с. Ковачево - 5 броя; рудник "Трояново-3", с. Медникарово - 10 броя. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник "Трояново-1", с. Трояново; рудник "Трояново-север", с. Ковачево; рудник "Трояново-3", с. Медникарово, съгласно /Incoterms 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, която може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Участниците да представят с офертата си: 2.1. Валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ производство на изделия от метал и панели тип "Сандвич" (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008; 2.2. Валиден сертификат по ISO 14000:2004 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език); 2.3. Валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). 2.4. Списък на извършени доставки, които са еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. За всеки от посочените в горепосочения списък доставки, следва да се предостави доказателство за извършена доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Списъкът е по образец приложен в образеца на оферта. 3. Срок за изпълнение на поръчката: 30 (тридесет) календарни дни от датата на сключване на договор. 4. Условията на плащане: разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, на база приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. Срокът на плащане на започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол). 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 31.03.2016 г. от 10:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2016