Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Драгомир Драгов - инж. механик по технически въпроси, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3483/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на втулки за кофова верига за багер ЕRs 710, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

43613100

Описание:

Части за машини за подкопаване на въглища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

общо количество - 4254 броя втулки, количествата на изделията по видове са подробно описани в - Техническа спецификация. Възложителят не е длъжен да заяви и получи цялото количество по предмета на поръчката и не носи отговорност за това. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

58332 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ул. „Заводска” № 26, съгласно /Incoterms 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор. Доставките се извършват по заявки от отдел Логистика и контрол, гр. Раднево. Срок за изпълнение на конкретна заявка до 2 (два) месеца от получаването от Изпълнителя. Подаването на заявки се извършва по факс, с писмо с обратна разписка или чрез куриер срещу подпис на приемащата страна - Изпълнителя по договора. 3. Условията на плащане: разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка на партида, на база приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. Срокът на плащане на доставена партида, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол). 4. Участниците да представят с офертата си: 4.1. Декларация за производител и страна на произход предлаганите изделия - по образец. 4.2. Производителите на изделията по предмета на поръчката да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ производство на механични изделия. За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008 (доказва се с копие на сертификатите, с превод на български език). 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 28.03.2016 г. от 09:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/03/2016