Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса - Варна, бул. Цар Освободител №76Г, За: Анатолий Кирчев Иванов, България 9004, Варна, Тел.: 052 689070, E-mail: varna@nhif.bg, Факс: 052 689013

Място/места за контакт: бул. Цар Освободител №76Г

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/773.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонтно-строителни работи за текущ ремонт – подмяна на фаянс и теракот, поставяне на тоалетни чинии и подмяна на врати на санитарно помещение находящо се на I-ви етаж в сградата на РЗОК-Варна“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

- Къртене на съществуваща настилка от гранитогрес - Демонтаж на 3 бр. съществуващи врати, 2 бр. клекала и 1 бр. мивка - Доставка и направа на циментова замазка - Отваряне на подови сифони – 2 бр. - Обръщане около вратите, направа на ъглите с алуминиева лайсна – 28 л.м. - Доставка и направа на настилка от гранитогрес 33.3/33.3 с качествено лепило и фугираща смес – 10 кв.м. - Направа на первази – 18 л.м. - Шпакловане и боядисване с латексна боя за мокри помещения на стени над фаянсови плочки и тавани – 35 кв.м. - Доставка и монтаж на моноблок с долно оттичане (български) – 2 бр. - Доставка и монтаж на мивка с полуконзола – 1 бр. - Доставка и монтаж на влагоустойчиви ел. осветителни тела – 4 бр. - Доставка и монтаж на алуминиева врата – 2 бр. - Товарене и изхвърляне на стр. отпадъци Всички дейности, които са необходими за пълния и качествен ремонт на санитарното помещение, които не са посочени, влизат в цената на посочените РСР. В процеса на изпълнение на поръчката, съгласувано между Възложителя и Изпълнителя някои от РСР могат да отпаднат.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на РЗОК Варна в гр. Варна, ул. „Бул. Цар Освободител” № 76 Г

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Почистването на замърсените в следствие на ремонтните работи повърхности се извършва от изпълнителя за своя сметка.Изпълнителят за своя сметка изнася и транспортира всички строителни отпадъци на определените от съответната общинска администрация места при спазване на нормативните документи за управление на отпадъците до края на изпълнение на поръчката. 2. Изпълнението на поръчката се осъществява, като изпълнителят се съобразява с установения в сградата охранително - пропусквателен режим. Времето и дейностите при изпълнението на поръчката се съгласуват с Възложителя. Изпълнителят следва да опазва имуществото на Възложителя с грижата на добър стопанин. 3. Всички транспортни разходи във връзка с изпълнението на поръчката са за сметка на Изпълнителя. 4. Ремонтно - строителните работи трябва да бъдат извършени в съответствие с изискванията за качество, съгласно действащите нормативни уредби, като влаганите материали следва да имат качество по БДС или Европейски стандарти и да отговарят на гаранционните срокове. Качеството на вложените материали се доказва чрез сертификат или техния еквивалент. 5. Изпълнените ремонтни работи имат гаранция с продължителност съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, обн. ДВ бр. 72/2003г. 6. Изисквания към изпълнението на предмета на поръчката. Товарно-разтоварните работи и изнасянето на строителните отпадъци влиза в цената на ремонтните работи и се осъществява от изпълнителя. Направата на циментова замазка Доставка и направа на настилката от гранитогрес. Десена на гранитогреса се определя допълнително от Възложителя в процеса на изпълнение на поръчката. На сифоните (съществуващ и нови) се доставят и монтират декоративни решетки. Обръщането около вратите на двете тоалетни и формирания отвор на мястото на третата демонтирана врата влиза в цената на поръчката. Боядисването на стените и таваните да се извърши с латексна боя за мокри помещения до пълно покритие. Вратите на тоалетните да са с възможност за заключване отвътре (не с ключ) и да има възможност за закачане на дрехи. Изпълнителят е длъжен да опазва имуществото на възложителя с грижата на добър стопанин. За своя сметка да достави необходимите защитни покривала при извършване на ремонтните работи. Изпълнителят доставя за своя сметка необходимите консумативи и материали. Срок за изпълнение на поръчката: до 20 календарни дни от сключване на договора. При приключване на ремонтно - строителните работи се съставя двустранен Протокол, отразяващ действително извършените РСР и за приемането им от страна на възложителя /Образец № 1/. Начин на плащане: - Възложителя заплаща действително извършените ремонтни работи отразени в подписания двустранен протокол за приемането на работата /образец № 1/. – Сумата се заплаща в срок до 5 /пет/ работни дни, считано от датата на подписване на приемо – предавателния протокол / Образец 1/ и издадена фактура. 7. Задължително кандидатите следва да се запознаят на място с ремонтно-строителните работи на санитарното помещение в сградата на РЗОК-Варна, за което предсттавят декларация при подаване на документите. 8. Изпълнителя се задължава да подпише с Възложителя споразумение по чл.18 от ЗБУТ.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част към публичната покана са Технически изисквания и указания за офериране, заедно с приложения. Технически изисквания и указания за офериране могат да бъдат получени на адрес: гр. Варна, бул. "Цар Освободител" № 76Г,сградата на РЗОК-Варна, партер, ст. 102 /деловодство/ и на интернет адрес:http://www.nhif.bg/web/guest/773 Идентификационния номер на поръчката е 773 На 01.04.2016г. в 14.00 часа в залата на 2-ри етаж от административната сграда на РЗОК-Варна на бул.Цар освобидител 76 Г, гр. Варна ще се отворят подадените оферти.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/03/2016