Версия за печат

BG-с. Якимово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОДЗ Слънчице с. Якимово с филиали, ул. Александър Стамболийски 42-44, За: Мариана Георгиева Иванова, Република България 3640, с. Якимово, Тел.: 09742 2109, E-mail: slan4ice_100@abv.bg

Място/места за контакт: ОДЗ Слънчице, с. Якимово

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http//www.iakimovo.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е:„Периодична доставка на хранителни продукти за ОДЗ „Слънчице“ с. Якимово с филиали ЦДГ с. Комощица, ЦДГ с. Дългоделци и ЦД Групи с. Долно Церовене в 12 обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15500000, 15100000, 15600000, 15800000, 15870000, 15897200, 15300000, 15811000, 15813000

Описание:

Млечни продукти
Месо и месни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Хранителни подправки и сосове
Консервирани хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Хлебни изделия
Хранителни продукти, използвани за закуска


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32260 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Якимово, област Монтана

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на поръчката трябва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба относно производството и търговията с хранителни продукти, Наредба №9/16.09.20011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища, Наредба №6/10.08.2011г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 години, БДС. Кандидатите за изпълнител трябва да притежават технически възможности и необходимата квалификация на персонала. Поръчката трябва да се осъществява чрез технически съоръжения, гарантиращи качественото и срочното й изпълнение - продуктите да се съхраняват и транспортират в бази и с транспорт, отговарящ на нормативно установените изисквания и на нормите издадени от специализираните държавни конролни органи за срока на изпълнение на поръчката, както и опит в извършването на такива услуги. Участниците трябва да разполагат със складови бази на разстояние не повече от 40 километра от конкретното място на доставката, в които да са налице необходимите условия за съхранение на продуктите,както и да отговарят на санитарно - хигиенните изисквания в РБългария. Предлаганите хранителни продукти по всяка позиция трябва да отговарят на следните изисквания: - да са първо качество и да са с доказан произход; - към датата на доставка продуктите да имат не по - малко от 75% остатъчна трайност съгласно поставената им маркировка; - да отговарят на нормативноустановените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители; - да отговарят на санитарните, ветеринарно - санитарните, хигиенните и други норми установени от действащото в РБългария законодателство и/или издадени от специализирани държавни контролни органи; - местните заготовки и месни продукти, коита се предлагат да са произведени по утвърдени стандарти и/или са произведени по технологична документация /ТД/; - млечните продукти да са произведени от сурово мляко, което отговаря на изискванията, киселото мляко да е произведено в съответствие със стандарт БДС 12:2010, кашкавалът по стандарт БДС 14:2010, сиренето по стандарт БДС 15:2010; - яйцата да са клас "А" и да отговарят на изискванията на Наредба №1 от 2008г.; - брашното да е произведено по утвърден стандарт и/или пълнозърнесто брашно. Горепосочените обстоятелства се доказват с документи издадени от компетентни държавни органи (РЗИ, БАБХ). Всяка доставка се придружава с документи, удостоверяващи горепосочените обстоятелства, издадени от специализираните държавни контролни органи.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

-Най-ниска предложена цена (ПЦ) – до 50 т. -Срок за доставка (СД) – до 20 т. -Срок на разсрочено плащане (СП) – до 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/03/2016 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата: 1. Списък на документите; 2. Оферта - по образиц;3. Административни сведения за участника - по образец;4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и 5 от Закона за обществените поръчки; 5. Декларация за изпълнени договори сходни с предмета на поръчката - по образец;6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки, ако е приложимо;7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо;8.Декларация за приемане условията в проекто - договора; 9.Подписан и подпечатен проект на договор - по образец; 10. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверен с подпис и печат; 10. Техническо предложение - по образец; Ценово предложение - по образец. Офертата следва да се депозира най - късно до 10:00 на 24.11.2015г.Съгласно чл. 101б, ал.1, т.6 от ЗОП отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 24.12.2015г. от 12:00 в сградата на ОДЗ „Слънчице” с. Якимово, обл.. Монтана” при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Информация относно движението на обществената поръчка ще се публикува по реда на публикуване на публичната покана на интернет адреса на община Якимово, обл. Монтана. Съдържанието на офертата се представя в запечатен непрозрачен плик върху който се отбелязва: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, e-mail и описание на поръчката по Раздел II от настоящата публична покана. Преди сключване на договор класираният на първо място участник представя следните документи: документи издадени от компетентен орган за удостоверяване на обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1; декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/03/2016