Версия за печат

BG-гр. Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ чрез ТП на НОИ - Шумен, бул. Симеон Велики №60, За: Димитър Чакъров, Лалка Илиева и Юрий Йорданов, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 855890; 054 855815; 054 855807, E-mail: ObshtestveniPorachki@shumen.nssi.bg, Факс: 054 855840

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/shu/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=416&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2016%2D1015%2D27%2D41&RecSrc=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2016%2D1015%2D27%2D41.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на поръчката - предоставяне на услуги по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на настоящата обществена поръчка са отпечатване и доставка на бланки и формуляри за нуждите на ТП на НОИ - Шумен, индивидуализирани по видове, параметри и прогнозни количества в техническите спецификации. Количествата са прогнозни за две години и могат да се променят в зависимост от промените в нормативната база и икономическата ситуация в страната, поради което Възложителят не се ангажира с точното им изпълнение. Доставки по поръчката ще се извършват до изчерпване на сумата по договора или до изтичане срока му. Източник на финансиране - бюджетът на НОИ. Настоящата публична покана с предмет включен в Списък на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС № 551 / 25.07.2014г., допълнен с РМС № 278 / 28.04.2015г. (чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с чл.16г от ЗОП), е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Офертите на други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, се разглеждат само ако няма участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ТП на НОИ - Шумен използва различни бланки и формуляри за своята дейност, прогнозните количества по видове през следващия двугодишен период са следните посочени по-долу в реда "Наименование на бланката (формуляра)/вид на печата и хартията за печат - Прогнозни количества (кочанът съдържа 100 листа)": 1. А-4, вестникарска хартия (едностранно)/Бяла хартия, едноцветен печат - 420 кочана; 2. А-4, вестникарска хартия (двустранно)/Бяла хартия, едноцветен печат - 420 кочана; 3. А-3 офсет (двустранно)/Бяла хартия, едноцветен печат - 35 кочана; 4. 2/3 А-4 офсет (едностранно)/Бяла хартия, едноцветен печат - 90 кочана; 5. 2/3 А-4 химизирана хартия едностранно/Бяла хартия, едноцветен печат ,1 лист да приема от първия - 5 кочана; 6. 1/3 А-4 химизирана хартия едностранно/Бяла хартия, едноцветен печат ,1 лист да приема от първия - 20 кочана; 7. Разходен и приходен касов ордер химизиран/Бяла хартия, едноцветен печат, размери: 14.0/14.0 см; Разходен ордер – само 1 лист; Приходен ордер - 1 лист да приема от първия - 90 кочана; 8. Авансов отчет/Бяла хартия, едноцветен печат; Вестникарска хартия Размер: 20.5/14.3 см - 10 кочана; 9. А-5 химизирана хартия едностранно/Бяла хартия, едноцветен печат, 1 лист да приема от първия - 5 кочана; 10. А-4 офсет едностранно/Бяла хартия, едноцветен печат - 10 кочана; 11. Касови бележки химизирани/Бяла хартия, едноцветен печат, 1 лист да приема от първия, Размер: 12.0/13.0 см - 4 кочанa; 12. Книга с твърди корици формат А-4 с графи по поръчка офсет – 100 листа/Бяла хартия, едноцветен печат, Каширан картон, едноцветен шита корица - 2 броя; 13. Книга с твърди корици формат А-4 с графи по поръчка – химизирана и прошнурована – 100 листа/Бяла хартия, едноцветен печат, 1 лист да приема от първия, Каширан картон, едноцветен, шита корица - 40 броя; 14. Книга за касов апарат за 1 година/Бяла хартия, едноцветен печат, Размер: 14.0/19.7 см Фабрично прошнурована, Каширан картон, едноцветен, шита корица - 8 броя; 15. Книга с твърди корици формат А-4 с графи по поръчка офсет прошнурова на – 100 листа/Бяла хартия, едноцветен печат, Каширан картон, едноцветен, шита корица - 2 броя. За бланките и формулярите които следва да бъдат отпечатани на вестникарска хартия същата трябва да бъде с минимално относително тегло 45 гр./кв.м. За бланките и формулярите които следва да бъдат отпечатани на офсетна хартия същата трябва да бъде с минимално относително тегло 80 гр./кв.м. Съдържанието на бланките и формулярите да е ясно и четливо, да нямат явни, скрити или правописни грешки. Начин на образуване на предлаганата цена - стойността е формирана като сбор от произведенията на прогнозното количество и единичната цена без включен ДДС за всеки вид от Приложение № 1 към ценовата оферта, което впоследствие се превръща и в неразделна част от договора със спечелилия участник. Посочената цена включва всички разходи по изпълнение на обществената поръчка, не подлежи на промяна и не може да надхвърля 1670.00 лв. (хилядa и шестстотин и седемдесет лева) без включен ДДС за срок от двадесет и четири месеца.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1670 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ТП на НОИ - Шумен, гр.Шумен,бул. "Симеон Велики" №60

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнението на поръчката включва отпечатване и доставка на бланки и формуляри до Възложителя, а именно: ТП на НОИ - Шумен, бул. ”Симеон Велики” № 60; 2. Срокът за изпълнение на доставка, който тече от датата на изпращане на писмена заявка по факс, електронна поща или лично от Възложителя - не повече от три работни дни от получаване на заявката; 3. Доставката на бланките и формулярите се осъществява със собствен транспорт и за собствена сметка на Изпълнителя до адреса на Възложителя – гр. Шумен, бул. ”Симеон Велики” № 60; 4. Отделните доставки се осъществяват в рамките на работното време на ТП на НОИ - Шумен; 5. Изпълнителят се задължава да доставя бланки и формуляри във вида и качеството, заявени от възложителя, които да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа; 6. Количество на отделните заявки – в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ - Шумен. 7. Начин на плащане – Договорената сума ще се изплаща на части – периодично, съгласно писмените заявки на възложителя за доставки, по време на действие на договора за изпълнение на поръчката в срок от 10 (десет) работни дни, след получаване на издадената фактура за всяка една отделна доставка приета с Предавателно - приемателен протокол, по образец Приложение № 2.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/05/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- Срок и място за получаване на офертите – административната сграда на ТП на НОИ - Шумен, бул. “Симеон Велики” № 60, стая 406, най-късно до 16:30 часа на 12.05.2016 г. Оферти подадени след изтичане на посочения срок не се разглеждат. Предложенията ще се разглеждат по реда на тяхното постъпване. - Дата, час и място на отваряне на офертите: Офертите ще бъдат отворени на 13.05.2016 г. в 14.00 часа в ТП на НОИ - гр. Шумен, бул. “Симеон Велики” № 60, стая 413. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, могат да присъстват при отварянето на офертите. - Изисквания за съдържанието на офертата: Представените оферти трябва да бъдат в непрозрачен плик, върху който да са посочени имената на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон и факс за връзка, както и предметът на поръчката, за която се кандидатства. Съдържанието на офертата следва бъде съгласно разпоредбата на чл.101в от ЗОП, а именно да включва: 1. Данни за лицето, което прави предложението. Образец 2. В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, същия следва да посочи в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 2. Техническо предложение. Образец 3. 3. Ценово предложение, където се декларира общата цена за доставката. Образец 1. Ценово предложение на обща стойност надхвърлящо 1670.00 лв. (хилядa и шестстотин и седемдесет лева) без включен ДДС няма да бъде разглеждано. 4. Попълнено Приложение № 1 – (по образец) оригинал. 5. Срок на валидност на офертата - минимум 60 (шестдесет дни) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Образец 4. - Сключване на договор: При сключване на договора, участникът определен за Изпълнител, представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5. - Критерии за възлагане на поръчката е: „Най-ниска цена“. Оценяването по този критерий става чрез съпоставка на Обща стойност за изпълнение предмета на поръчката, посочена от участниците в ценовото предложение. Обществената поръчка се възлага на участникът, който в предложението си е посочил най-ниска обща стойност, за която ще доставя посочените бланки и формуляри съгласно настоящата публична покана и техническите спецификации. Kъм публичната покана са приложени : Технически спецификации; Ценово предложение(Образец 1), Проект на договора и Приложения № 1, № 2 и № 3, Данни за лицето, което прави предложението(Образец 2), Техническо предложение (Образец 3), Декларация за срок на валидност на офертата(Образец 4), до които има публичен достъп в профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/shu/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=416&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2016%2D1015%2D27%2D41&RecSrc=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2016%2D1015%2D27%2D41

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/05/2016