Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е осигуряване на консултантски услуги за изпълнение и отчитане на проект „Представяне на регионалното културно наследство в 3D“ ("Advertising of Regional Cultural Heritage in 3D - Arch 3D") по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2014 – 2020, с регистрационен номер 15.2.1.065“, пълното описание на който е подробно разписано в Указанияta и документацията по обществената поръчка, както и условията и изискванията за изпълнението на услугите, включени в обхвата му.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421000

Описание:

Услуги по управление на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на настоящата поръчка възлиза на 57 550,87 лв. без ДДС или 69 061,04 лв. с ДДС (левовата равностойност на 35 310,35 евро с ДДС), които следва да включват всички разходи на Изпълнителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57551 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Балчик

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към техническите възможности на кандидатите: 1. Да имат изпълнени минимум 3 (три) договора с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години и/или от датата на регистрация на участника. • Под сходен предмет следва да се разбират изпълнение услуги с предмет „Управление и/или контрол върху изпълнението и/или отчитане на проекти с външно финансиране“ 2. Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 3. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Предлаганият от у-ка екип трябва да бъде в следния минимален състав и да отговаря на посочените по–долу изисквания: 3.1. Ръководител екип - висше икономическо образование или еквивалентно -1бр. -Минимален стаж по специалността: 4 години -Специфичен професионален опит: минимум 3 години опит по предмет, сходен с този на поръчката, считано от крайния срок за подаване на офертата по настоящата процедура. 3.2. Координатор на проекта – с висше техническо, икономическо или юридическо образование или еквивалентно -1 бр -Минимален стаж по специалността: 2 години -Специфичен професионален опит: да е участвал в екипа за управление на изпълнение на поне един проект, финансирани от фондове на ЕС и/или други източници с публично финансиране за последните 3 год., считано от крайния срок за подаване на офертата по настоящата процедура. 3.3. Технически сътрудник, владеещ компюторна грамотност –минимум Word и Excel – 1 бр. !!! Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). Доказва се със списък - декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. 4. Участникът да притежава валидна система за управление на качеството, сертифицирана по ISO9001:2008 (или еквивалентна), като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управление на проекти. 5. He може да участва в избиране на изпълнител чрез публична покана или ще бъде отстранен от участие участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.6. He може да участва в процедура за възлагане на ОП или ще бъде отстранен от участие участник, за който е налице някое от обстоятелствата посочени са в чл.93, 94 и 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности”

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ОТ – Техническо предложение 65% ОЦ – Предлагана цена 35%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие е достъпна на ,,Профил на купувача" на Община Балчик. Отварянето на офертите е публично и ще се състои на 23.03.2016 г. от 10:00 часа, в сградата на Община Балчик.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/03/2016