ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СОУ“ Асен Златаров“ гр.Шабла, Община Шабла., ул.Добруджа №2, За: ПЕТРАНКА ВАЛЕНТИНОВА ПЕТРОВА, РБългария 9680, Шабла, Тел.: 05743 4231, E-mail: sou_asenzlatarov@mail.bg
Място/места за контакт: СОУ“ Асен Златаров“ гр.Шабла, Община Шабла.
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sou.shabla.info/.
Адрес на профила на купувача: http://info-m.eu/soushabla.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Ремонт на покрив на основна сграда на СОУ „ Асен Златаров“ гр.Шабла и направа изкуствена настилка 73 метрова лекоатлетическа писта в училищен двор“ Основните дейности който следва да бъдат извършени от избраният Изпълнител , накратко включват: топло и хидроизолация на покрива,армирана циментова замазка,демонтаж и монтаж на улуци и водосточни тръби, армираана бетонова изравнителна настилка по лекоатлетическа писта,полагане на каучукови гранули и полиуретанов биндер, разчертаване и номериране на коридори за бягане.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000, 45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност на поръчката е 69 167. 00 лв. без ДДД или 83 000.00 лв. (осемдесет и една хиляди лева.) със ДДС и ще бъде оползотворена за двата подобекта както следва:
- Подобект 1- За ремонт на покрив на основна сграда на СОУ „ Асен Златаров“ гр.Шабла –51 500 лв. без ДДС
- Подобект 2-.За направа изкуствена настилка 73 метрова лекоатлетическа писта в училищен двор- 17 667 лв.без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
СОУ "Асен Златаров" гр.Шабла, община Шабла , обл.Добрич
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ1.1. В обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящата публична покана и приложенията към нея. 1.2. Не може да участва в обществената поръчка пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от Закона.1.3. Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”)1.3.1. В случай, че Участникът участва като обединение, то тогава същият представя споразумение/договор за обединение или негово копие както е описано по-долу.1.3.2. Споразумението/договорът за обединение следва да бъде подписан от лицата в обединението, като в документа се посочва представляващият; споразумението/ договорът следва да бъде с нотариална заверка на подписите. В случай че в споразумението/договорът за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, участникът представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.1.3.3. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:- всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В Споразумението трябва да бъдат описани дейностите, които ще изпълнява всеки един от членовете на обединението.. В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата В случай, че Участникът участва като Обединение,доказателствата / документите за техническите възможности се представят от участника в обединението чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
2.2. Mинимални изисквания към техническите възможности и квалификация на участника.2.2.1. Участникът трябва да покаже, че е реализирал за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, поне едно строителство, изпълнено заедно или поотделно, което да е еднакво или сходно с предмета на поръчката Забележка: Под строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката да се разбира:дейности свързани с изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/ или ремонт на обществени сгради и /или спортни сгради и спортни съоръжения. 2.2.2. Участникът следва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за съответната категория строежи. Съгласно чл. 137, т.4 от ЗУТ, Строежът е четвърта категория.За доказване на поставеното техническо изискване се представя Копие на удостоверение от Централен професионален регистър на строителя за вписване на строител, ведно с копие на валиден четлив талон към него, за строежи от „четвърта категорrs2.2.3 Участникът трябва да притежава валидни сертификати за внедрени системи за управление, както следва: -по стандарт ISO 9001:2008 – Система за управление на качеството или еквивалентен, с обхват на дейностите “строително-монтажни работи” или еквивалентен; -сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на дейностите “строително-монтажни работи” или еквивалентен; За доказване се представя копие на валидните сертификати ,заверени с гриф."Вярно с оригинала".
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
а/ C - предложена цена - 50т. ;
б/ S - обоснован срок за изпълнение -50т.
Крайната оценка на всяко предложение се изчислява по формулата КО = Cmin/Cn х 50 + Smin/Sn х 50 - обща оценка на участника
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всички образци на документите одобрени от Възложителя от които:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата (Образец № 1);2. Представяне на участника (Образец № 2); 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП (Образец №3);
4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Oбразец № 4)5. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители (Образец № 5);6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 6);7. Списък-декларация на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка (Образец № 7) • ;9 Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец №8);10. Ценово предложение (Образец № 9). 11. Техническа спецификация (Образец № 10);12. Проект на договор (Образец № 11). са предоставеничрез качване в електронен вариант и могат да бъдат намерени и използвани за целите на настоящата поръчка на адреса посочен в раздел 1. Възложител.
Място за отваряне на офертите – административната сграда Основна сграда на СОУ „ Асен Златаров“ община Шабла, ет. 2, малка заседателна зала/ директорска стая/, находяща се в град Шабла на ул. „Добруджа” №2 . Отварянето на офертите ще се състои на на 23.03.2016г в 14:00 часа.Отварянето е публично и на него могат да присъстват участниците в публичната покана или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: