ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е извършване на текущи и аварийни ремонтни дейности на обекти на територията на община Карлово.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Подробно описани в образците на документи, публикувани на "профила на купувача". Прогнозната стойност е без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на община Карлово
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Технически възможности
Изискуеми документи и информация:
1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите;
2. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, считано от крайната дата за подаване на оферти;
3. Списък с инженерно–технически състав, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката;
4. Заверени от участника копия на Сертификати ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент, OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
5. Декларация за собственото или наето техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
1. Да има право да изпълнява строежи минимум от ІІ група – ІV категория;
2. Участникът да има през последните 5 (пет) години, изпълнени не по-малко от 5 (пет) строителства, придружени с препоръки за добро изпълнение;
3. Участникът да осигури минимум следния инженерно-технически състав:
- Строителен техник "строителство и архитектура" или друга еквивалентна специалност със стаж по специалността минимум 5 години;
- Строителен техник "В и К" или друга еквивалентна специалност със стаж по специалността минимум 5 години;
- Строителен техник "пътно строителство" или друга еквивалентна специалност със стаж по специалността минимум 5 години;
- Участниците предоставят данни за наличие на минимум 10 (десет) собствени или наети технически правоспособни физически лица (работници), които участникът ще използва при изпълнение на поръчката - по образец (в оригинал). Наличието на изпълнителския състав се доказва с копия от трудови книжки, граждански или трудови договори, справка от НАП;
4. Участниците да притежават Сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни с обхват, сходен с този на поръчката или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и Сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
5. Участникът да разполага минимум със следното техническо оборудване:
- 3 бр. багер; - 2 бр. самосвал; - 2 бр. къртачи; - 1 бр. компресор; - 1 бр. агрегат.
Участниците доказват наличието на изискуемата техника, чрез представяне на документи за собственост, договори за наем или други. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малко от 90 дни.
Образците на документи ще бъдат публикувани в "профила на купувача" . По своя преценка, комисията може да прилага разпоредбата на чл. 70 от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Предлагана цена - 50 т.; Срок за изпълнение - 30 т.; Гаранционен срок - 20 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите ще се извърши на 18.03.2016 г. от 11:00 ч. в стая 401 в сградата на общинската администрация, ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: