Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Иван Борисов - гл. инженер маркшайдер, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053183, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Маркшайдерски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на два броя широкоформатен принтер/плотер. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30232100

Описание:

Принтери и плотери


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2(два) броя. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на доставяните изделия не може да бъде по-малък от 36 месеца след датата на доставка в склад на възложителя. Срокът за явяване при рекламация е до 24 часа от момента на предявяване на рекламацията от страна на възложителя, а срокът за отстраняване на повреди и подмяна при рекламации е до 5 работни дни след датата на подписване на протокола за рекламация. При доставка, изпълнителят предоставя на Възложителя описаните в Техническата спецификация документи, съпровождащи изпълнението на поръчката. 2. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е до 60(шестдесет) календарни дни от датата на сключване на договора. 3. Изпълнението на поръчката включва следните дейности от страна на участника, определен за изпълнител: 3.1. Извършване на еднократна доставка на изделията DDP в съответното поделение на възложителя: 1 изделие в Рудник „Трояново-1”, с. Трояново и 1 изделие в Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево /Инкотермс 2010/. 3.2. Въвеждане в експлоатация на изделията в съответното поделение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Рудник „Трояново-1”, с. Трояново и Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево. 3.3. Провеждане на курс за обучение на специалисти на Възложителя в съответното поделение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Рудник „Трояново-1”, с. Трояново и Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево. Курсът на обучение се провежда в рамките на един ден, който се съгласува със съответното поделение на Възложителя. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва по банков път в срок до 30 дни от дататата на изпълнение на дейностите по договора, на база фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изпълнението на всички дейности по поръчката, придружени с документите, съпровождащи изпълнението на поръчката. Срокът на плащане започва да тече, считано от датата на последния представен документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 24.03.2016 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/03/2016