Версия за печат

BG-Рудозем

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Рудозем, ул. България №15, За: инж. Недко Кулевски, Република Бълария 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/publichna-pokana-s-predmet-osnoven-remont-na-trotoari-na-ul-at-burov-gr-rudozem-i-osnoven-remo-161.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Основен ремонт на тротоари на ул.”Ат.Буров”, гр.Рудозем и основен ремонт на ул.”Акация” о.т.246 до о.т.260, с.Чепинци”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233161

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Видове рабити, които са в обхвата на обект: „Основен ремонт на тротоари на ул.”Ат.Буров”, гр.Рудозем са: Номер Наименование Количество Мярка 1 ИЗВАЖДАНЕ КАМЕННИ ИЛИ БЕТ.ВИДИМИ БОРДЮРИ ВКЛ.ПОЧИСТВАНЕ ИМ ОТ КАЛ,ПЯСЪК И ДР. 970.00м 2 РАЗВАЛЯНЕ НА ТРОТОАР ОТ ЦИМЕНТОВИ И БАЗАЛТОВИ ПЛОЧИ, И СОРТИРАНЕ НА ПЛОЧИТЕ 1817.00м2 3 ТЪНКИ ИЗКОПИ ДО 0.5М С ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА 3М <<01-01-013>> 161.00м3 4 НАТОВАРВАНЕ РАЗКОПАНА ЗЕМНА ПОЧВА НА ТРАНСПОРТ С БАГЕР <<01-04-032>> 161.00м3 5 ПРЕВОЗ ЗЕМНИ ПОЧВИ НА 2 КМ 161.00м3 6 ВИДИМИ БЕТОНОВИ БОРДЮРИ 18/35 <<03-01-0332>> 970.00 м 7 ВИДИМИ БЕТОНОВИ БОРДЮРИ 6/15/60 <<03-01-0330>> 90.00 м 8 ДЕКОРАТИВНА НАСТИЛКА УНИПАВАЖ 7/7/5 В/У ПЯСЪК 5 СМ <<03-01-022>> 1817.00м2 9 ДЕМОНТАЖ НА МЕТАЛЕН ПАРАПЕТ С ПРЕДПАЗНА ЛАМАРИНА И ЛЕК ТИП 50.00м2 10 МОНТАЖ МЕТ.ПАРАПЕТИ С МОНТ.М-НА 1 ГР. <<12-01-049>> 50.00м 11 РЯЗАНЕ НА АСФАЛТОВА НАСТИЛКА <> 48.00м 12 РАЗВАЛЯНЕ НА АСФАЛТОВА И ТРОШЕНОКАМЕННА НАСТИЛКА И ПРЕВОЗ НА ДЕПО 4.80м3 13 ОСНОВА ОТ ЗАКЛИНЕН ТРОШЕН КАМЪК (ТРОШЕНОКАМЕННА НАСТИЛКА) <<03-01-008>> 4.80м3 14 ПЛЪТЕН АСФАЛТОБЕТОН 3.00 тона 15 МОНТАЖ НА ПОЛИЕТИЛЕНОВИ ТРЪБИ НА ''БЪРЗА ВРЪЗКА'' 440.00м 16 ДОСТАВКА И МОНТАЖ ТРЪБА 24.00м Максималната цена за изпълнение на дейностите по СМР на обект: „Основен ремонт на тротоари на ул.”Ат.Буров”, гр.Рудозем” е в размер на 85 810,83 лв. (осемдесет и пет хиляди осемстотин и десет лева и осемдесет и три стотинки) без ДДС; 2.Видове рабити, които са в обхвата на обект: Основен ремонт на ул.”Акация” о.т.246 до о.т.260, с.Чепинци” са: Номер Наименование Количество мярка 1 ИЗКОП С БАГЕР ЗЕМ.ПОЧВИ ПРИ НОРМ.У-ВИЯ НА ТРАНСПОРТ <<01-04-027>> 565.00 м3 2 ПРЕВОЗ ЗЕМНИ ПОЧВИ НА 2 КМ 565.00 м3 3 ОСНОВА ОТ ЗАКЛИНЕН ТРОШЕН КАМЪК 337.00 м3 4 ВИДИМИ БЕТОНОВИ БОРДЮРИ 18/35 <<03-01-0332>> 311.00 м 5 ПОДЛОЖКИ ОТ ПЯСЪК 84.00 м3 6 УПЛЪТН.ПЯСЪК НА ПЛАСТОВЕ 25до40СМ С ПРИК.ВИБРОВАЛЯК НА РАЗСТ. 300М <<01-01-063>> 84.00 м3 7 УСИЛЕНА НАСТИЛКА УНИПАВАЖ 1 685.00 м2 8 ЕДНОСТАВНИ УЛИЧНИ ОТТОЦИ С ДВЕ РЕШЕТКИ 6.00 бр. 9 ПОВДИГАНЕ ИЛИ СВАЛЯНЕ НА РЕШ. И ШАХТИ 14.00 бр. Максималната цена за изпълнение на дейностите по СМР на обект: „Основен ремонт на ул.”Акация” о.т.246 до о.т.260, с.Чепинци” е в размер на 76 773,33 лв. (седемдесет и шест хиляди седемстотин седемдесет и три лева и тридесет и три стотинки) без ДДС; Изпълнителят се задължава да влага качествени материали, както и да извършва качествено строителните и монтажни работи, съгласно изискванията на Възложителя посочени в техническата спецификация. Изпълнителят се задължава да спазва законовите изисквания, свързани със строителството, включително относно опазването на околната среда и безопасността на изпълнителните работи;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

162584 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Рудозем и с.Чепинци

NUTS:

BG424

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания за технически възможности: 1. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1.1. Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, със стаж минимум 1 година. 1.2. Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), съгласно изискванията на ЗЗБУТ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 2. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети, и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: • Валяк – 1 брой; • Комбиниран багер – 1 бр. • Тов. автомобил тип самосвал – 1 брой; !!! Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Офертата се състои от следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1). 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; (оригинал, по Образец № 2 б) Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - (оригинал, Образец 2.1). 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 3). 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал. 5. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) - оригинал, по Образец № 4. 7. Декларация-списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (оригинал, по Образец № 5), с посочване на позицията, която ще заема при изпълнение на поръчката, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата. 8. Списък-декларация на техническото оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката (оригинал, по Образец № 6); 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по Образец № 7, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по Образец №8. 10. Ценово предложение (Образец №9) - Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценяване на офертите е „Икономически най-изгодна оферта”. 1. Показатели за оценяване: П1 - Предложена от участника цена в лева без ДДС П2- Срок на изпълнение на СМР в дни П3- Гаранционен срок в години на изпълнените СМР Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: (КО) = (П1) + (П2) + (П3) КО има максимална стойност 100 точки. На първо място се класира участникът събрал най-много точки КО. 2. Относителна тежест на показателите за оценяване: П1 = 50 точки, максимална стойност П2 = 30 точки, максимална стойност П3 = 20 точки, максимална стойност 3. Указания за определяне на оценката по всеки показател: 3.1. П1 - Предложена от участника цена в лева без ДДС - 50 точки Оценката по този показател се формира, като най-ниската предложена цена, без ДДС от участник, допуснат до оценяване, се разделя на цената, без ДДС, предложена от съответния участник, който се оценява и резултатът се умножава по 50 (петдесет точки). П1 = (П1 min / П1n ) *50 където: П1 min – най-ниската предложена цена от участник, допуснат до класиране в лева, без ДДС П1 n - е цената, предложена от конкретен участник за изпълнение на предмета на поръчката (в лева, без ДДС). 3.2. П2 – Предлаган срок за изпълнение на СМР в дни- 30 точки Оценката по този показател се формира, като най-краткия предложен срок в дни от участник, допуснат до оценяване, се разделя на срока в дни, предложен от съответния участник, който се оценява и резултатът се умножава по 30 (тридесет точки). П2 = (П2 min / П2 n ) *30 където: П2 min – най-краткия предложен срок в дни от участник, допуснат до класиране П2 n - е срокът в дни, предложен от конкретен участник за изпълнение на предмета на поръчката 3.3. П3 – Предлаган гаранционен срок в години на изпълнените СМР - 20 точки П3 - предложен гаранционен срок на изпълнените СМР в години - 20 точки, се определя по следния начин: № Предложен гаранционен срок на изпълнените СМР в години точки за 2 год. и повече - 20 точки за 1,5 год. - 15 точки за 1 год. - 10 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/03/2016 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част от настоящата покана са следните документи - приложения, свързани с поръчката, публикувани на сайта на община Рудозем на интернет адрес: - http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/publichna-pokana-s-predmet-osnoven-remont-na-trotoari-na-ul-at-burov-gr-rudozem-i-osnoven-remo-161.html. 1. Указание за участие; 2. Техническа спецификация. 3. Образци Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 16.03.2016 г. от 14.00 часа в стая №10, намираща се в административната сграда на Община Рудозем, бул.”България” №15, ет.2.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/03/2016