Версия за печат

BG-Харманли

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Добромира Иванова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/kancelarski-materiali/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставката на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Харманли и второстепенните разпоредители с бюджет.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Описано в ценовата оферта, приложение 2 от документацията, публикувана в профила на купувача на официалната интернет страница на община Харманли

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Харманли

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всички предлагани от участниците канцеларски материали и консумативите, следва да бъдат: Нови, оригинални и неупотребявани; Произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им; Да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него); Да притежават сертификати за произхода на материалите, за които има такива. Задължителните изисквания към техническите характеристики на всички артикули, предмет на обществената поръчка, са посочени в таблицата с ценовата оферта. Предложенията от офертата на участника задължително следва да включват всички артикули, за която се отнася офертата. Предложените в офертата артикули трябва да отговарят на изискванията посочени в ценовата оферта. В техническата спецификация са заложени конкретните канцеларски материали по видове, които ще трябва да бъдат доставени съобразно необходимостта от конкретни артикули, посочени в заявките на Възложителя до посочените от възложителя адреси. Доставчикът е отговорен за натоварването, транспортирането и разтоварването на стоките, предмет на доставка. Изпълнителят трябва да осигурява подходяща опаковка за канцеларските материали срещу повреда по време на транспортирането му до адреса посочен от Възложителя. Към момента на доставката консумативите за офис техника трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 75% от целия срок на годност. Участникът е длъжен да представи по подходящ начин артикулите, към които Възложителят има изискване да бъдат представени. Участникът е длъжен да предостави мостри и от други артикули, в случай, че такива бъдат изискани от оценителната комисия в хода на процедурата. Непредставянето на изискани мостри в срок е основание за отстраняване на участника от по нататъшно участние в процедурата. При възникване на необходимост, след писмено уведомяване от страна на Възложителя, могат да се допълват и други видове канцеларски материали и формуляри , които не са посочени в ценовата оферта, като за същите се представя предварително списък на артикулите и цената им на дребно/ при поискване от страна на Възложителя/, и се гарантира минимум 20% отстъпка. Участник, който не отговаря на критериите за подбор и изискванията, поставени от възложителя в документацията за участие, както и участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие в настоящата процедура, ще бъде отстранен от по-нататашно участие в настоящата обществена поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

В процедурата за възлагане на обществената поръчка критерият за оценка на офертите е “Икономически най-изгодна оферта”, където класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената от всяка оферта “Комплексна оценка” - (КО), като сума от индивидуалните оценки по предварително определените показатели. При определяне на индивидуалните показатели в този критерий, и съобразно предмета, характера, обема и спецификата на конкретната поръчка и с оглед преценката за тяхната значимост- “Методиката за оценка на офертите” е конкретизирана и е с точно определени отделните показатели и съответните им относителни тегла в комплексната оценка са, както следва: 1. Предложена най-ниска цена за артикулите с най-голямо прогнозно количество – П 1 2. Предложена най- ниска цена за цялата поръчка – П 2 3. Степен на съответствие с изискванията на Възложителя – П 3

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Получаването на документацията по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане. Желаещите да получат документацията, могат да направят това, като я изтеглят от официалната интернет страница на общината, от самостоятелно обособен раздел "Профил на купувача" http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/kancelarski-materiali/ При постъпило искане от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането, не по-късно от деня и часа, посочени в настоящата публична покана. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето - сградата на Възложителя, намираща се в град Харманли, пл. "Възраждане" 1. Отварянето на офертите ще се осъществи на 16.03.2016 год. от 14.00 часа на горепосочения адрес. Офертите се приемат в Информационния център към Община Харманли, всеки работен ден от 09.00ч. до 12.00ч. и от 13.00ч. до 16.00ч.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/03/2016