Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

В и К ООД, бул.Трети март № 6, За: инж.Боян Семов, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 800500, E-mail: office@vik-gabrovo.com, Факс: 066 801178

Място/места за контакт: бул.Трети март № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-gabrovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.vik-gabrovo.com/vsichki-obshtestveni-porachki/98-.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извънгаранционно обслужване и ремонт на багери NEW HOLLAND LB 95B, В 115 В и минибагери Кубота КХ41-3S(V), за нуждите на „ В и К ” ООД – Габрово”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50200000

Описание:

Услуги по ремонт, поддържане, възстановяване и подобни услуги (преустройство, реконструкция, оборудване) на превозни средства, без автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

според заявките на възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

27300 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

база на "ВиК" ООД в град Габрово, бул."Трети март" № 6 и база на изпълнителя

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят поема задължението да извършва извънгаранционно обслужване и/или ремонт на багери NEW HOLLAND LB 95B, В115В и минибагери Кубота КХ41-3S, собственост на “В и К” ООД - Габрово, включващ вложените резервни части и консумативи, срещу заплащане на определената по договора цена. При изпълнението на договора изпълнителят се съобразява с техническата спецификация на багерите, която е зададена от заводите-производители. 2. Възложителят транспортира при необходимост, дефектиралите машини до сервизната база на Изпълнителя и обратно. Изпълнителят се задължава да отстрани повредата в срок не по-дълъг от 2 (два) работни дни, считано от деня на подаване на заявката. 3. Изпълнителят приема за извънгаранцонно обслужване машините, от упълномощено от Възложителя служебно лице и оформя протокол за приемане, съдържащ датата на предаване и лицето, което го предава. 4. Изпълнителят съставя надлежно оформена фактура за стойността на ремонта, към която се прилага протокол с описание на материалите за ремонта (по вид, количество и стойност), както и стойността на вложения труд. 5. Изпълнителят се задължава да предаде с ремонтираните машини необходимите протоколи за след ремонтни изпитания. 6. Гаранционен срок след ремонта не по-малък от 12 (дванадесет) месеца. Установяването на причините за рекламация в рамките на договорения гаранционен срок се установяват чрез двустранен протокол на обекта на Възложителя или ремонтната база на Изпълнителя. Възложителят има право да направи рекламация за видими дефекти в момента на приемането. За скрити дефекти рекламации се правят след откриването им, но не по-късно от края на гаранционния срок. Изпълнителят е длъжен да отстрани дефектите, появили се по време на гаранционния срок не по-дълъг от 3 (три) работни дни след получаване на информация за тях. 7. Срок на договора – 12 месеца от датата на сключването му. 8. Плащанията по договора се извършват на база ценовата оферта на Изпълнителя, неразделна част от договора. Всички цени включват и стойността на вложените резервни части и консумативи, без ДДС. Цените не подлежат на промяна до изтичане срока на договора. 9. Срок на плащане на цената на всеки ремонт е не по-вече от 30 (тридесет) календарни дни след приемане на извършената услуга с приемо-предавателен протокол и данъчна фактура. 10. Изпълнителят представя в офертата си техническата спецификация на предлаганите части и консумативи, която задължително трябва да бъде съобразена с каталожните номера на завода производител и да съдържа каталожни номера и фирма на производителя. Изпълнителят следва да е оторизиран представител на производителя на предлаганите продукти, за доказването на което се представя съответният документ. 11. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на EN ISO 9001:2008 или еквивалентна, което се доказва със заверено копие от сертификата; 12. Участникът следва да посочи срок на валидност на офертите, който да не бъде по-кратък от 30 календарни дни от датата на внасянето им в деловодството на „В и К“ ООД.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.101в от Закона за обществените поръчки и да съдържа: - Обща оферта по образец, публикуван в профила на купувача ; - Техническо предложение по образец, публикуван в профила на купувача ; - Ценово предложение по образец, публикуван в профила на купувача ; - Оторизационно писмо или договор за представителство от заводите-производители; - Сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на EN ISO 9001:2008 или еквивалентна. Офертите ще бъдат отворени на 14 март, 2015г. в 10.30 часа в административната сграда на дружестввото в град Габрово, бул. „Трети март“ № 6 при условията на чл.68, ал.3 от Закона за обществените поръчки.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/03/2016