Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев № 1, За: Крум Алуминов - старши юрисконсулт, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: кaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat176/2344/Pokana-01032016.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО РЕДА НА ЧЛ. 14, АЛ. 4, Т. 2 ОТ ЗОП С ПРЕДМЕТ: „Информационно обезпечаване и визуализация на проект: „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград", осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г. по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Осъществяване на дейност „Информационни дейности“; Обособена позиция № 2: Осъществяване на дейност „Изработване, доставка и разпространение на рекламни материали“. На основание чл. 16г, ал. 1 от ЗОП Обособена позиция № 2 от настоящата публична покана е запазена за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Лицата по предходната точка участват при спазване на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които поръчката е запазена. Офертите на лицата по т.3.4 се разглеждат само ако няма: 1. участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка или за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация относно номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Оферти могат да се подават само за една или повече обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22150000, 48825000, 79952000, 79341100, 22120000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Уебсървъри
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Публикации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейности по Обособена позиция № 1 1. Подготовка на встъпителна пресконференция - 1 бр. 2. Тържествено откриване на съоръженията - 1 бр. Дейности по Обособена позиция № 2 1. Създаване на уеб страница (включително домейн, хостинг, разходи за разработка на сайта, попълване на информация и т.н.) - 1 бр. 2. Изработване и монтиране на билборд – 2 бр. 3. Изработване и монтиране на информационна постоянна табела – 2 бр. 4. Изработване на брошури - 300 бр. 5. Изготвяне и отпечатване на плакати – 100 бр. 6. Изработване на рекламни химикал – 250 бр. 7. Публикации в медиите – 3 бр. 8. Изработване на транспарант – 2 бр. Прогнозната стойност на настоящата публична покана е 8 149.51 (осем хиляди сто четиридесет и девет лева и петдесет и една ст.) лв. без ДДС. Предлаганата цена за всяка обособена позиция не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС: Обособена позиция № 1: 977.92 (деветстотин седемдесет и седем лева и деветдесет и две ст.) лв. без ДДС, Обособена позиция № 2: 7 171.59 (седем хиляди сто седемдесет и един лева и петдесет и девет ст.) лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8150 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1. През последните 3 (три) год., считано от датата на подаване на офертата, Участникът да е изпълнил услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за всяка обособена позиция поотделно, както следва: За ОП № 1: мин. 2 (две) услуги свързани с осигуряване на информация и публичност, като: организиране на публични събития и/или информационни кампании; За ОП № 2: минимум 2 (две) услуги за изработване на рекламно-информационни материали. 2. Документи за доказване на минимални технически възможности на Участника: Наличието на това обстоятелство се доказва с предоставяне от Участника, за всяка обособена позиция, на Списък – декларация (Обр. № 3) за услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през посочения период; * Под услуги „сходни” с предмета на обществената поръчка за целите на настоящата документация следва да се разбира: -За ОП № 1 – дейности по организиране на публични събития; -За ОП№ 2 - изработване на информационни и/или рекламни материали и информационни съобщения и реклами. 2.Обр. № 3 се придружава от удостоверения, издадени от получателя на съответната услуга или от компетентен орган като доказателство за изпълнение или описание на публичния регистър, в който е публикувана информация за съответната услуга. Забележка! Когато Участникът е регистриран или е започнал дейността си отскоро, той представя Списък за периода, през който реално е осъществявал дейност, съгласно изискваната на Възложителя. 3. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 3. Критерии за подбор, включващи мин. изисквания за квалификациите на експертния състав, с който разполагат Участниците в процедурата 3.1. Изпълнителят трябва да осигури необходимата професионална квалификация и практически опит за осъществяване на дейностите по настоящата поръчка. Изпълнителят трябва да предложи екип от ключови експерти (експертен състав), които да отговарят за координацията и реализирането на проекта, включително отчитането пред Възложителя, както следва: Ключов експерт „Ръководител екип“ за ОП № 1 и № 2 Изисквания за образование, квалификация и опит: -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „магистър” или еквивалентна; - най - малко 3 год. специфичен опит в провеждането на комуникационни и рекламни кампании, включващи: За ОП№ 1: организиране и/или провеждане на публични мероприятия, семинари, обучения, (прес)конференции и/или услуги за реализиране на мерки за публичност (напр. дискусионни форуми, кръгли маси, национални конференции, рекламни кампании). За ОП № 2: изработване, дизайн и разпечатване на информационни материали. Ключов експерт „ Връзки с обществеността” – само за ОП № 1 Минимални изисквания за образование, квалификация и опит: -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” или еквивалентна в една от следните области: връзки с обществеността, публична комуникация, журналистика, публична администрация, социология, филология или еквивалентна; Ключов експерт „Графичен дизайн” – само за ОП № 2 Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: -Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум„магистър” или еквивалентна образователна степен в някоя от следните области: „Технически науки”, „Природни науки, математика иинформатика”, „Изкуства” или еквивалент. -Най-малко 3 г. специфичен практически опит в областта на графичния дизайн и изработване на рекламни/печатни материали

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият „Икономически най-изгодна оферта” включва следните показатели и тежести в комплексната оценка на офертите: 1. Техническа оценка 2. Финансова оценка 3. Срок на изпълнение след писмена заявка от Възложителя. 1. Техническа оценка Техническата оценка (ТО) на офертата се изчислява по формулата: ТО = Т1 + Т2, където: • Т1 оценява съответствието на предложената обосновка с изискванията за изпълнение на поръчката, посочени в Техническите спецификации. • Т2 оценява съответствието на предложената методология и методите за изпълнение на поръчката със заложеното в Техническите спецификации, както и обхвата на заложените дейности и под-дейности, които ще бъдат извършени за успешното изпълнение на договора. Комисията прави своята оценка по под-показателите, представени в таблицата Техническа оценка (ТО) на предложените оферти. За всеки от под-показателите е определена тежест при оценката и съответно максимална оценка. Тежестта на общата техническа оценка ТО при изчисляване на комплексната оценка КО е 75%. 2. Финансова оценка Финансовата оценка ФО ще се изчислява на база предложената цена за изпълнение на поръчката. Максимална оценка от 100 (сто) точки се дава на най-ниското ценово предложение. Останалите оферти получават оценка по следната формула: където: • ФО е оценката на предложението на съответния участник по този показател • Фмин е минималната предложена цена • Фу е предложената от съответния участник цена Максималният брой точки, който може да получи всеки от участниците по показателя финансова оценка е 100 (сто) точки. Тежестта на финансовата оценка ФО при изчисляване на комплексната оценка (КО) на офертите е 20%. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници, комисията ще изиска от него подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване. 3. Срок на изпълнение на поръчката след писмена заявка от Възложителя. Максималният брой точки, който може да получи всеки от участниците по показателя срок на изпълнение на поръчката след писмена заявка от Възложителя (СИ) е 100 (сто) точки. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък оптимален срок в календарни дни, необходим за организиране на събитие/ изготвяне на материал от проектните дейности. Оценката на останалите оферти се определя по следната формула: СИ= Cmin х 100 , където: Cсъотв Cmin - най – краткия предложен срок в календарни дни, необходим за организиране на събитие/ изготвяне на материал от проектните дейности в календарни дни Cсъотв – срок, необходим за организиране на събитие/изготвяне на материал от проектните дейности, предложен от съответния участник в календарни дни; Предложеният срок за изпълнение на поръчката след писмена заявка от Възложителя трябва да бъде цяло число!!! Тежестта на срока на изпълнение при изчисляване на комплексната оценка (КО) на офертите е 5 %. Формулата за изчисляване на комплексната оценка е следната: КО = ТО х 0,75 + ФО х 0,20 + СИ х 0,05 където: • КО е комплексната оценка • ТО е техническата оценка на предложената оферта • ФО е финансовата оценка на предложената оферта • СИ е оценка на предложеният срок на изпълнение на поръчката след писмена заявка от Възложителя. Оценката се закръглява с точност до два знака след десетичната запетая (0,00). Максималният брой точки, който може да получи всеки един от участниците като комплексна оценка е 100 (сто) точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изпълняване на услугата участникът следва да спазва следните общи изискания: 1. Изисквания за визуализация: 1.1. Изпълнението на дейностите да се изпълни съгласно COMMUNICATION AND DESIGN MANUAL неразделна част от настоящата публична покана. 1.2. Лога – Образци на логото могат да бъдат ползвани на уебсайт: http://eeagrants.org/Results-data/Results-overview/Documents/Logos. COMMUNICATION AND DESIGN MANUAL - Всички информационни и публични събития и материали трябва да са съобразени с ръководството за комуникация и дизайн, достъпно за справки на следния уебсайт: http://eeagrants.org/Media/Files/Toolbox/Communication-manual. 2. Работа в тясно сътрудничество с община Благоевград и други институции, необходимо за качествено и точно изпълнение на услугата; 3. Спазване на всички други изисквания съгласно заложеното в договора за услуга. Изпълнителят трябва да осигури необходимата техника, апаратура и човешки ресурси за изпълнението на услугата. V. Авторски права Изпълнителят прехвърля на Възложителя всички авторски права върху продуктите изготвени в рамките на настоящият договор. Офертите ще бъдат отворени на 15.03.2016 г. от 14.00 ч. в Зала 406 в сградата на Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, гр. Благоевград. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на изискванията за достъп до сградата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/03/2016