Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” ЕАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Десислава Бонева; Стефка Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 0889 455664; 0885 202304, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Място/места за контакт: ПСАГБАЛ Света София ЕАД, ул. Михалаки Ташев № 2, гр. София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Осъществяване на дейности по информация и публичност“ съгласно договор РД-13-146/14.09.2015 г. по проект “Достъпни здравни услуги за бременни жени, родилки и деца до 3 г. от групи в риск” по програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“. Програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“ сe финансира от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79820000, 22150000, 79952000, 72420000

Описание:

Услуги, свързани с печатането
Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по интернет разработка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предпечат и печат на 15000 броя информационни брошури; Предпечат, печат и разпространение на информационни материали по проекта; Организация и участие в информационни кампании чрез реализиране на две пресконференции и две публикации в медиите; Изработка на един билборд; Създаване и поддържане на интернет страница; Организация и провеждане на заключителна кръгла маса.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43704 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

болничната сграда ул. “Михалаки Ташев” № 2 и в наети зали за информационните кампании.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът да има предмет на дейност предоставяне на услуги и професионален опит по предмета на поръчката 2. Участникът да е изпълнил през предходните три години или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. 3. Участникът трябва да разполага със необходимия специфичен персонал за изпълнение на поръчкатa, със съответното образование, професионална квалификация или професионален опит за извършване на дейностите, предмет на поръчката и да представи документи за минимум трима ключови експерти в съответствие с изискванията на документацията. 4. Участникът следва да представи своята обосновка за планирането, управлението и организацията на медийните събития, включително форматът кръгла маса, на печатни информационни материали и за обезпечаване и организирането на събитията, в свободна форма, с препоръчителен обем от 10 (десет) страници А4. Дейностите следва да се разработят съобразно индивидуалния и професионален опит на участниците в събитието. 5. Всички информационни материали, обезпечаващи събитията, както и интернет страницата, трябва да съответстват на изискванията за информация и публичност на програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“. 6. Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 7. Участникът трябва да удостовери изпълнението на всички изисквания на документацията за участие и на ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО= П1+П2, където: Показател П1 – „Предложена цена”, с максимален брой точки – 30 и Показател П2 - „Техническо предложение”, с максимален брой точки – 70 при следните подпоказатели: ТП1 Обосновка за изпълнение на поръчката, с максимален брой точки - 50 и ТП2 Качество на използваните материали, с максимален брой точки – 20.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На заинтересованите лица е предоставен достъп по електронен път до документацията и приложенията към нея, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта, методика за оценка на офертите, образци на документи, които са публикувани на интернет адреса на възложителя: www.1agb.com, "Профил на купувача". Публичното заседание по чл.68, ал.3 от ЗОП за отваряне на постъпилите оферти ще се проведе на 14.03.2016 г. от 11:00 часа в конферентната залата на четвърти етаж на болницата. Всяка представена оферта следва да съдържа следната минимална информация и документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Заявление за участие. 3.Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код, БУЛСТАТ, адрес, за кореспонденция при провеждането на процедурата, включително електронен адрес, лица за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. 4. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) и регистрация по БУЛСТАТ. Договорът трябва да съдържа клаузите съгласно изискванията на документация. 5. Декларация по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 5 от ЗОП. 6. Декларация за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 7. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника: а) Справка - декларация, съдържаща информация за изпълнени от участника най-малко 3 (три) договора за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, с приложени документи по чл. 51, ал.4 ЗОП. б) Списък на експертите, които ще бъдат ангажиран с изпълнението на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията към експертите, свързани с образованието, квалификацията и професионален опит за съответната позиция в екипа 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 12. Техническо предложение по образец с приложения към него. 13. Ценово предложение по образец . 14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/03/2016