ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: Отдел Пазарни проучвания и доставки
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на „Клиника по кардиология“ и „Отделение по хирургия и ендоскопски процедури“ към УМБАЛ СВЕТА ЕКАТЕРИНА ЕАД“
3 /три/ броя обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация – Приложение №9 към публичната покана, като някои от обособените позиции включват номенклатури.
*Участникът може да подаде оферта за една или повече обособени позиции, като задължително следва да оферира всички номенклатури от съответната позиция.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33140000
Описание:
Медицински консумативи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация – Приложение №9 към публичната покана. Общият размер на прогнозната стойност на поръчката е в размер на 39 880,00 (тридесет и девет хиляди осемстотин и осемдесет) лева без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място за изпълнение на поръчката: склада на болничната аптека на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към медицинските изделия, обект на поръчката:
1.1. Оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за обособените позиции, както и номенклатурите към тях, когато има такива, трябва да отговарят на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минимални задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация –Приложение №9 към публичната покана.
1.2. Срокът на годност на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, следва да бъде не по-малък от 80% от указания върху опаковката, към датата на приемо-предавателния протокол.
1.3. Срок на доставка на медицинските изделия: до 24 часа след получаване на писменна заявка.
1.4. Участниците следва да предоставят за оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за всички обособени позиции и номенклатурите към тях:
1.4.1. мостри от оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ в оригинални опаковки;
1.4.2. актуален каталог в превод на български език.
Мострите трябва да бъдат предоставени в оригинални опаковки до крайния срок за получаване на офертите. Върху опаковката на мострите трябва да има обозначена обособената позиция, номенклатурата, за която е предложението, каталожния номер, производителя и да е поставен фирмен знак на участника.
Мострите се предават в болничната аптека на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
За изделията, за които се изисква съвместимост с наличното в Клиниката по кардиология оборудване и това изискване е заложено в Техническата спецификация, мострите ще бъдат тествани за съвместимост.
Пълен достъп до публичната покана и всички приложения е предоставен на интернет адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, с адрес на профила на КУПУВАЧА -http://www.uhsek.com/puborders.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий за оценка на офертите: „най-ниска обща цена по обособената позиция, в лева, без ДДС“.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Минимал.изисквания към у-ците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други и-ния:2.1.Условия и начин на плащане: Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол;2.2. Ще се разглеждат офертите само за медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, които отговарят на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минимални задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация –Приложение №9 към публичната покана;2.3. Лицето, което прави предложението може да подаде оферта за една или повече обособени позиции, като задължително следва да оферира всички номенклатури от съответната позиция;2.4.В-лят ще сключи писмен договор за изпълнение на предмета на поръчката, с определения за изпълнител у-ник.2.5. Договорът за обществена поръчка се сключва с у-ник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.5.1.Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотар.зав.препис/;2.5.2. Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП (Прилож.№3);2.5.3. Представи д-ция по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Прилож.№5);2.5.4. Представи декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №6).2.5.5.Представи гаранция за и-ние на д-ра в размер на 3 % от стойността на д-ра в лв. без ДДС.3.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:3.1.Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят и-ните от В-ля документи, отнасящи се до критериите за подбор на у-те, съгласно поканата.3.1.1.Оферта, изготвена в съответствие с образеца от поканата (Образец-А), с прилож.№ 1 към нея.3.1.2.Данни за ЮЛ;3.1.3.Документи и и-ция за доказване на и-нията по т.7 от поканата;3.1.4.Документи и информ. за доказване на и-ята по т. 8.1. от поканата.3.1.5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ -– Приложение №7 към поканата.3.2.Плик №2 с надпис “Предложение за и-ние на поръчката”, който следва да съдържа:3.2.1. Техническо п-жение на у-ка за и-ние на п-ката образец-Б и прил.№1 към образец-Б, попълнени само за ОП,за която у-кът участва;3.2.2.Д-ция по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публич.покана образец – Прил.№8.3.3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена по ОП №...... .......”, който съдържа ценовото п-жение на у-ка /на хартиен и магнитен носител CD- / с приложение №1 към образец-В, попълнени само за ОП, за която у-кът участва. 4.Срок на валидност на офертите:60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1.Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на б-цата, ет. 4.5.2.Срок за получаване на офертата:7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6.Срок за валидност на публичната покана-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на к-ча.7.Място и дата на отваряне на офертите: 14.03.2016 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в процедурата или техни упълномощени представ., както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: