Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Ненчо Ненов - ст. инспектор отдел КС; Албена Добрева - гл. експерт отдел Обществени поръчки;, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 820874; 082 881725, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонтно-възстановителни работи по общински пътища на Община Русе, както следва: 1. ОП - RSE2149 /II-23/-Червена вода-Николово-/ RSE1130/ 2. ОП - RSE2141 /RSE1051, Бъзън-Семерджиево/-Ястребово 3. ОП - RSE1131/RSE1130, Николово- Долно Абланово/-Просена 4. ОП – RSE2132 /I-2, Русе-п.к.Ново село/-Русе, кв. Средна кула//III-501/ 5. ОП – RSE1051 /Русе-Кубрат/ Ново село-Долно Абланово/Русе-Юделник/

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. ОП - RSE2149 /II-23/-Червена вода-Николово-/ RSE1130/ - Машинно фрезоване, изкърпване и частично преасфалтиране на компрометирани участъци. Почистване на банкети, канавки и водоотвеждаши съоръжения. 2. ОП - RSE2141 /RSE1051, Бъзън-Семерджиево/-Ястребово - Машинно фрезоване, изкърпване и частично преасфалтиране на компрометирани участъци. Почистване на банкети, канавки и водоотвеждаши съоръжения. 3. ОП - RSE1131/RSE1130, Николово- Долно Абланово/-Просена - Машинно фрезоване, изкърпване и частично преасфалтиране на компрометирани участъци. Почистване на банкети, канавки и водоотвеждаши съоръжения. 4. ОП – RSE2132 /I-2, Русе-п.к.Ново село/-Русе, кв. Средна кула//III-501/- Машинно фрезоване, изкърпване и частично преасфалтиране на компрометирани участъци. Почистване на банкети, канавки и водоотвеждаши съоръжения. 5. ОП – RSE1051 /Русе-Кубрат/ Ново село-Долно Абланово/Русе-Юделник/- . Машинно фрезоване, изкърпване и частично преасфалтиране на компрометирани участъци. Почистване на банкети, канавки и водоотвеждаши съоръжения. Прогнозната стойност е с вкл. ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

297600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците в обществената поръчка по реда на Глава осма "а" от Закона за обществените поръчки Участниците да притежават опит при изпълнение на поне едно строителство или ремонт с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Участниците следва да са изпълнили през последните пет години, считано от подаване на офертата, строителство или ремонт, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „строителство или ремонт, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство или ремонт в областта на транспортната инфраструктура – пътища, улици, хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация, мостови и отводнителни съоръжения, принадлежности на пътя. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника през последните 5 (пет) години строителство или ремонт, сходни с предмета на поръчката и удостоверение за добро изпълнение, с дата и подпис на издателя и данни за контакт, съдържащо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените СМР. Участниците да притежават необходимия ресурс и организационни възможности за изпълнение на задачата. Да разполагат с машини и технически съоръжения, специализирана техника, средства за комуникации и квалифициран технически персонал. Необходима техника за ремонт на настилки 1. Машина за фрезоване и рязане на настилки. 2. Машина за полагане на емулсия. 3. Асфалтополагаща машина за топла смес. 5. Валяци – гумен и бандажен. 6. Багер. 7. Автогрейдер. 8. Челен товарач. 9. Транспортираща техника /самосвали, бордови коли, бетоновоз/. Участниците следва да декларират, че имат на разположение необходимата техника, с посочване на информация дали е собствена/под наем/на лизинг. Участниците трябва да декларират, че ще имат на разположение собствена и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна) или ще сключат договор за доставка на асфалтови смеси ъв връзка с изпълнението на договора. Участниците следва да са вписани в централния професионален регистър на строителите в България и да притежават втора група /транспортна инфраструктура/ за изпълнението на обекта, За наличие на това обстоятелство участниците представят копие на документ за вписване в централния професионален регистър на строителите в България. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/03/2016 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да съдържа: 1. Образец № 1 - Оферта; 2. Списък на приложените документи, подписан и подпечатан; 3. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението; 4. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника през последните 5 (пет) години строителство или ремонт, сходни с предмета на поръчката и удостоверение за добро изпълнение, с дата и подпис на издателя и данни за контакт, съдържащо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените СМР. 5. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка/ Образец №2; 6. Ценово предложение/ Образец №3; 7. Документ за вписване в централния професионален регистър на строителите в България. 8. Декларация, че има на разположение необходимата техника с посочване на информация дали е собствена/под наем/на лизинг. 9. Декларация, че има на разположение собствена или наета база /мобилна или стационарна/ или има договор за доставка на асфалтови смеси. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и адресирана до: Община Русе, гр. Русе, пл. "Свобода" 6, Информационен център гише "Обществени поръчки" . Отварянето на офертите на участниците ще се проведе на 10.03.2016г. от 15:00 ч. в Община Русе, пл. Свобода 6, ет. 3, Заседателна зала. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/03/2016