Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Галя Николова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237489, E-mail: g_nikolova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/7dd466cceddc3046b9b49874c18a6a3e.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Провеждане на Конференция на високо ниво на тема „Независимост и безпристрастност на съдебната система - предпоставка за утвърждаване на върховенството на закона“ в рамките на българското председателство на Комитета на министрите на Съвета на Европа”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата. Прогнозна и пределна стойност на обществената поръчка 62 500,00 (шестдесет и две хиляди и петстотин) лева без ДДС. Източник на финансиране: финансирането ще бъде осигурено съгласно Решение на Министерски съвет № 760 от 28 септември 2015.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

62500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника. 1.1. За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил най-малко 3 услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Участникът трябва да представи списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години.Под „услуга със сходен предмет“ се разбират дейности, свързани с цялостно организиране и провеждане на конференции и/или семинари.Доказателството за извършените услуги се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът следва да включва услугите, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа предмета на изпълнените услуги, кратко описание, обема на изпълнената услуга, крайна дата на изпълнението, получателите.Забележка: „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започване на изпълнение на услугата.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 1.2. Участникът следва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение. В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти:Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит:-висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; минимум 2 години опит в областта на организиране и провеждане на информационни събития/семинари и/или конференции; Експерт 1, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференцията. Изисквания за образование, квалификация и опит:-висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на връзки с обществеността, маркетинг, туризъм и др.; -минимум 2 години професионален опит в областта на организиране и провеждане на информационни събития/семинари и/или конференции и рекламни кампании; Експерт 2, който да отговаря за логистичното обезпечаване на цялото мероприятие. Изисквания за образование, квалификация и опит:-висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта туризъм, маркетинг, връзки с обществеността; минимум 2 години професионален опит в областта на организиране и провеждане на информационни събития/семинари и/или конференции.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 Концепция за провеждане на конференцията-с тежест 60 точки;П2 Предложена от участника цена, в лева, без ДДС-с тежест 40точки.Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се получава въз основа на сбора на стойностите на показателите П1 и П2 и се изчислява по формулата:КО = П1 + П2.Класирането на офертите се извършва по низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най-висока оценка. Комплексната оценка има максимална стойност 100 точки.Указания за определяне на оценката по всеки показател:Показател П1- Концепция за провеждане на конференция-максимална стойност 60 т.Комисията оценява предложението на участниците за провеждане на конференцията. Предлаганата концепция следва да включва описание на основни дейности при подготовката и провеждане на конференцията, както и управление на следните дефинирани от Възложителя рискове, които могат да възникнат при изпълнението на договора:1. Времеви рискове – риск от забавено изпълнение, частично или пълно неизпълнение на някои от дейностите, поради забава от страна на изпълнителя.2. Риск от липса на съдействие или недостатъчно съдействие от страна на Възложителя в процеса на изпълнение на обществената поръчка. 3. Риск от невъзможност за изпълнение на част от дейностите, поради липса на изходна информация.4. Риск от настъпване на непредвидени обстоятелства, свързани с мястото, където ще се провежда конференцията, преди и по време на нейното провеждане. 20 точки-За направеното предложение трябва всяко едно от следните да са налице: а) Налице е описание на предложените основни дейности при подготовката и провеждане на конференцията. Всеки етап от провеждане на дейностите за провеждане на конференцията следва да бъдат логично, последователно взаимосвързани и да осигуряват пълно (качествено, срочно и количествено) изпълнение.Направен е анализ на всички посочени рискове, като са идентифицирани формите на тяхното проявление и е направена оценка на вероятността от възникване и степента на влияние;-Предвидена е мярка за предотвратяване на настъпването и/или минимизиране и/или елиминиране на последиците за всяка една от формите на проявление на рисковете, идентифицирани от възложителя.40 точки- Налице са описание и обосновка на предложените основни дейности при подготовката и провеждане на конференцията.- Направен е анализ на всички посочени рискове, като са идентифицирани формите на тяхното проявление и е направена оценка на вероятността от възникване и степента на влияние; Продължава в "Допълнителна информация".

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от раздел "Показатели за оценка на офертите" - Предвидени са 2 или повече различни мерки за предотвратяване на настъпването и/или минимизиране и/или елиминиране на последиците за всяка една от формите на проявление на рисковете, идентифицирани от възложителя.60 точки-Налице са описание и обосновка на предложените основни дейности при подготовката и провеждане на конференцията, които са хронологично взаимосвързани.-Направен е анализ на всички посочени рискове, като са идентифицирани фомите на тяхното проявление и е направена оценка на вероятността от възникване и степента на влияние.-Предвидени са две или повече различни мерки за предотвратяване на настъпването и/или минимизирането и/или елиминирането на посредиците за всяка една от формите на проявление на рисковете, идентифицирани от възложителя.- Предложени са дейности за контрол на изпълнението на предложените мерки, както и за мониторинг на риска по време на изпълнение на договора.Предложените мерки ще осигурят успешното провеждане на конференцията. Гаранция за участие в процедурата-не се предвижда. Гаранция за изпълнение-3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на банковата гаранция или парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Министерство на правосъдието,БНБ – Централно управление;BIC: BNBGBGSD;IBAN: BG44 BNBG 9661 3300 1737 01.В гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция се записва, че тя е безусловна и неотменима и платима при първо поискване, в полза на Възложителя,със срок на валидност–за срока на изпълнение на договора, плюс 30 календарни дни. При представяне на гаранция за изпълнение изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Цена и условия на плащане: Предлаганата цена включва всички необходими разходи на Изпълнителя за изпълнението на поръчката. Условията и реда за заплащането е посочено в проекта на договор.Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Офертата за участие трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя.Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 10.03.2016 г. от 11:00 часа, стая 506 в Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1).Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/03/2016