Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Емил Колев – инж. механик, Мирослав Митков - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053068; 0417 833053108, E-mail: miroslav.mitkov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Механооборудване, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на машинни болтове и гайки, съгласно технически спецификации посочени в профила на купувача. Предмета на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - Болтове с нормална шестостенна глава Обособена позиция 2 - Гайки със шестостенна глава Участниците могат да подават оферта за една или повече обособени позиции, като трябва да предлагат изпълнние на цялото количество по обособената позиция.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44531510

Описание:

Болтове и винтове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количества: съгласно техническата спецификация на съответната обособена позиция от предмета на поръчката. Прогнозна стойност на всяка обособена позиция от предмета на поръчката: Обособена позиция №1 - 38 000,00 лв без ДДС Обособена позиция №2 - 12 000,00 лв без ДДС Посочената прогнозната стойност по съответната обособена позиция е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя по същата обособена позиция. Подадени оферти, които надхвърлят прогнозната стойност на процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя, отдел "Логистика и контрол"- гр. Раднево / Инкотермс 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на поръчката - 12 (дванадесет) месеца след сключване на договора. Доставките са по заявка на Възложителя. Срока за изпълнение на всяка заявка - до 30 (тридесет) дни от получаването й. Количествата посочени в спецификацията са ориентировъчни. Възложителя има прово да не заяви цялото количство, както и увеличава или намалява количествата в рамките на общата стойност на договора. 3.Гаранционен срок на изделията 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на доставка на изделията в склада на Възложителя и важи до изтичането на последната дата от текущия месец, в който изтича горепосочения срок. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 16.03.2016 г. от 9:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/03/2016