Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Антон Чехов №3, За: Светлана Христова, Лиляна Иванчева, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519879; 073 519875, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884178

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.

Адрес на профила на купувача: www.vikblg.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги, предоставени от “Водоснабдяване и канализация” ЕООД- Благоевград на абонатите на Дружеството”, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Възложителя”; Обособена позиция № 2: „Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги по предварително разпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя и регистриране на инкасираните фактури в съвместим обмен на данни”; Обособена позиция № 3: „Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на Република България, със софтуер и ресурси на Изпълнителя”; Обособена позиция № 4: „Инкасиране на суми за ВиК услуги чрез платежни карти, издадени от банки и свързаните с тях платежни операции”. Изискванията за изпълнение на поръчката и образците на документи, които са неразделна част от настоящата публична покана, са достъпни на профила на купувача, на адреса на: www.vikblg.com.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозните стойности за всяка от обособените позиции на обществената поръчка са посочени в техническите спецификации за всяка обособена позиция, част от документацията за участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64210 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За обособена позиция №1 - територията на гр.Благоевград и общините: Благоевград, Симитли, Разлог, Банско, Якоруда, Белица, Гоце Делчев, Гърмен, Сатовча и Хаджидимово. За обособена позиция №2 - с.Бачево, с.Елешница, с.Добърско - община Разлог; с.Кремен - община Банско, с.Корница, с.Лъжница - община Гоце Делчев; с.Осиково - община Гърмен. За обособени позиции №3 и 4: територията на Република България.

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Срок за изпълнение на поръчката: 1 година, считано от датата на сключане на договора; 2. Начин на плащане: всички плащания се извършват в лева, по банков път срещу издадена фактура, оформена съобразно изискванията на закона, придружена от справки за събираните суми по населени места и справка за извършени банкови преводи. Фактурата се издава за всеки календарен месец. Плащането се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата. 3. Срок на валидност на офертите: 90 календарни дни, считано от датата за получаване на офертата. 4.Участниците в поръчката за инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги, трябва да отговарят на следните изисквания: 4.1. Да притежават Удостоверение за вписване в регистъра на администраторите на лични данни, воден от Комисията за защита на личните данни; 4.2. Да притежават технически потенциал, ресурси и организационни възможности за качествено изпълнение на поръчката; 4.3. Да издават всички необходими счетоводни, фискални и отчетни документи; 4.4. Да имат опит в извършването на подобни услуги и да представят доказателства за това - удостоверения, издадени от получателя на услугата или да посочат публични регистри, в които е публикувана информация за услугата; 4.5. Задължително условие за участие по обособена позиция №1 е обектите да работят в реално време (on-line); 4.6. Задължително условие за участие по обособена позиция №3 е участниците да са лицензиран доставчик на платежни услуги съгласно Закона за платежните услуги и платежните системи.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/03/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Представената оферта трябва да съдържа следните документи: 1) Представяне на участника по образец от документацията за участие - Приложение 1; 2) Техническо предложение по образец от документацията за участие- Приложение 2; 3) Ценово предложение по образец от документацията за участие, съгласно обособената позиция, за която участникът кандидатства – Приложения №№3.1, №3.2, №3.3 и №3.4; 4) Подписан и подпечатан проект на договор по образец от документацията за участие - Приложения №№4.1, №4.2, №4.3 и №4.4, съгласно обособената позиция, за която участникът кандидатства; 5) Копие от Удостоверение за вписване в Регистъра на администраторите на лични данни, воден от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД); 6) Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга (доказателствата се представят под формата на удостоверения за извършената услуга, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП); 7) За обособени позиции №1, 2 и 3 - Декларация за наличие на работни помещения (обособени пунктове, офиси, каси, терминали и др.) за изпълнение на услугата, предмет на съответната обособена позиция, с посочени местоположение на работните помещения, адрес с пощенски код, както и работното им време и населените места, които обслужват по приложения списък, съобразно съответната обособена позиция; 8) За обособена позиция №3 - Копие на документ удостоверяващ, че участникът е лицензиран доставчик на платежни услуги, съгласно Закона за платежните услуги и платежните системи (ЗПУПС). Офертата се подава в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик, от участника или негов представител. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и/или електронен адрес. Изписва се предмета на поръчката и обособената позиция, за която се кандидатства.Всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксеро копия, с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат от лицето/лицата, които представляват участника, съгласно документа за регистрация. Всички документи в офертата следва да са на български език. При представяне на документи на чужд език, същите следва да са придружени от превод на български език.Оферти, които не отговарят на техническите изисквания и изискванията, посочени в настоящата покана няма да бъдат разглеждани. Дата, място и час на отваряне на офертите – 07.03.2016г., 11.00 часа в Заседателната зала на дружеството, на адрес гр.Благоевград, ул.”Антон Чехов” №3. При сключване на договор, определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/03/2016