ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА, ул. Демокрация №44, вх.Б, За: д-р Сашо Христов Котев, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 559700, E-mail: kiustendil@nhif.bg, Факс: 078 559733
Място/места за контакт: гр. Кюстендил, ул. Демокрация №44, вх.Б
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/507.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Осигуряване на услуги по комплексно измиване и почистване на служебните автомобили на РЗОК гр. Кюстендил :
1. Комплексно почистване на автомобилите , включващо :
1.1.външно измиване - почистване с препарат на джанти и тасове от замърсявания с феродо, ръчно-безконтактно измиване с пароструйка, издухване на останалата вода от огледалата и фалцовете на автомобила със сгъстен въздух, почистване на касите на вратите и багажника консервиране на гумите на автомобила ;
1.2. вътрешно почистване - пране на стелките, изсмукване в дълбочина с прахосмукачка на седалките и пода, почистване на праха от повърхности и детайли в купето на автомобила, почистване на стъклата, почистване на праговете и консервация.
2. Измиване на двигател .
3.Пране на тапицерия .
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50112300
Описание:
Измиване, почистване и други подобни услуги, свързани с автомобили
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Комплексно почистване на автомобилите – до два пъти месечно за всеки един автомобил;
2.Измиване на двигател - 1 път годишно за всеки лек автомобил;
3.Пране на тапицерия - 1 път годишно за всеки лек автомобил.
Обща численост на автомобилите на РЗОК гр. Кюстендил – три броя леки автомобила.Числеността на автомобилите се корегира, съобразно броя на автомобилите в движение, за което изпълнителят се уведомява своевременно.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Участниците следва да разполагат с необходимата материално-техническа база за извършване на услугите от предмета на поръчката
2. Услугите, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат извършвани качествено и с дължимата грижа за опазване имуществото на Възложителя като се използват перилни и почистващи препарати, неувреждащи третираната повърхност.
3. Услугите, предмет на обществената поръчка включват:
3.1. Комплексно почистване на автомобилите – до два пъти месечно за всеки един автомобил, включващо :
-външно измиване - почистване с препарат на джанти и тасове от замърсявания с феродо, ръчно-безконтактно измиване с пароструйка, издухване на останалата вода от огледалата и фалцовете на автомобила със сгъстен въздух, почистване на касите на вратите и багажника консервиране на гумите на автомобила ;
-вътрешно почистване - пране на стелките, изсмукване в дълбочина с прахосмукачка на седалките и пода, почистване на праха от повърхности и детайли в купето на автомобила, почистване на стъклата, почистване на праговете и консервация.
3.2. Измиване на двигател -1 път годишно за всеки лек автомобил
3.3.Пране на тапицерия - 1 път годишно за всеки лек автомобил.
4.Срок за приемане и обслужване на автомобилите:
- без предварителна заявка – да бъде приет за обслужване до 30 минути след пристигане на територията на автомивката;
- с предварителна заявка – автомобилът да бъде приет в заявения час с толеранс до 10 минути след пристигане на територията на автомивката.
Заявките ще се извършват от упълномощено длъжностно лице по договора по факс, телефон или електронна поща.
5. Автомивката да е с местонахождение на територията на гр. Кюстендил.
6. Услугите, предмет на поръчката да се извършват със собствени на изпълнителя, качествени материали и консумативи, притежаващи всички необходими сертификати, съгласно действащата нормативна уредба.
7. За изпълнение на дейностите да се съставя месечен отчет за извършените услуги ( по образец) .
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценяването и класирането на офертите се извършва по критерий „най-ниска цена”, изчислена като сбор от единичните цени на 3-те вида услуги в лева с ДДС.
Крайното класиране на участниците се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена.
В случай, че двама или повече участници са предложили една и съща най-ниска цена за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти ще бъде проведен публичен жребий.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 и 6 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 8,15 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Районна здравноосигурителна каса на адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, вх.Б, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 , 6, 7 и 8 , които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача.
2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 07.03.2016 г. от 14,00 ч., в сградата на РЗОК гр. Кюстендил, ул. "Демокрация " №44, вх.Б
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: