Версия за печат

BG-Кюстендил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА, ул. Демокрация №44, вх.Б, За: д-р Сашо Христов Котев, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 559700, E-mail: kiustendil@nhif.bg, Факс: 078 559733

Място/места за контакт: гр. Кюстендил, ул. Демокрация №44, вх.Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/507.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Осигуряване на услуги по комплексно измиване и почистване на служебните автомобили на РЗОК гр. Кюстендил : 1. Комплексно почистване на автомобилите , включващо : 1.1.външно измиване - почистване с препарат на джанти и тасове от замърсявания с феродо, ръчно-безконтактно измиване с пароструйка, издухване на останалата вода от огледалата и фалцовете на автомобила със сгъстен въздух, почистване на касите на вратите и багажника консервиране на гумите на автомобила ; 1.2. вътрешно почистване - пране на стелките, изсмукване в дълбочина с прахосмукачка на седалките и пода, почистване на праха от повърхности и детайли в купето на автомобила, почистване на стъклата, почистване на праговете и консервация. 2. Измиване на двигател . 3.Пране на тапицерия .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50112300

Описание:

Измиване, почистване и други подобни услуги, свързани с автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Комплексно почистване на автомобилите – до два пъти месечно за всеки един автомобил; 2.Измиване на двигател - 1 път годишно за всеки лек автомобил; 3.Пране на тапицерия - 1 път годишно за всеки лек автомобил. Обща численост на автомобилите на РЗОК гр. Кюстендил – три броя леки автомобила.Числеността на автомобилите се корегира, съобразно броя на автомобилите в движение, за което изпълнителят се уведомява своевременно.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

833 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Кюстендил

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците следва да разполагат с необходимата материално-техническа база за извършване на услугите от предмета на поръчката 2. Услугите, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат извършвани качествено и с дължимата грижа за опазване имуществото на Възложителя като се използват перилни и почистващи препарати, неувреждащи третираната повърхност. 3. Услугите, предмет на обществената поръчка включват: 3.1. Комплексно почистване на автомобилите – до два пъти месечно за всеки един автомобил, включващо : -външно измиване - почистване с препарат на джанти и тасове от замърсявания с феродо, ръчно-безконтактно измиване с пароструйка, издухване на останалата вода от огледалата и фалцовете на автомобила със сгъстен въздух, почистване на касите на вратите и багажника консервиране на гумите на автомобила ; -вътрешно почистване - пране на стелките, изсмукване в дълбочина с прахосмукачка на седалките и пода, почистване на праха от повърхности и детайли в купето на автомобила, почистване на стъклата, почистване на праговете и консервация. 3.2. Измиване на двигател -1 път годишно за всеки лек автомобил 3.3.Пране на тапицерия - 1 път годишно за всеки лек автомобил. 4.Срок за приемане и обслужване на автомобилите: - без предварителна заявка – да бъде приет за обслужване до 30 минути след пристигане на територията на автомивката; - с предварителна заявка – автомобилът да бъде приет в заявения час с толеранс до 10 минути след пристигане на територията на автомивката. Заявките ще се извършват от упълномощено длъжностно лице по договора по факс, телефон или електронна поща. 5. Автомивката да е с местонахождение на територията на гр. Кюстендил. 6. Услугите, предмет на поръчката да се извършват със собствени на изпълнителя, качествени материали и консумативи, притежаващи всички необходими сертификати, съгласно действащата нормативна уредба. 7. За изпълнение на дейностите да се съставя месечен отчет за извършените услуги ( по образец) .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването и класирането на офертите се извършва по критерий „най-ниска цена”, изчислена като сбор от единичните цени на 3-те вида услуги в лева с ДДС. Крайното класиране на участниците се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена. В случай, че двама или повече участници са предложили една и съща най-ниска цена за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти ще бъде проведен публичен жребий.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/03/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 и 6 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 8,15 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Районна здравноосигурителна каса на адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, вх.Б, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5 , 6, 7 и 8 , които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача. 2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 07.03.2016 г. от 14,00 ч., в сградата на РЗОК гр. Кюстендил, ул. "Демокрация " №44, вх.Б

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/03/2016