Версия за печат

BG-гр. Тервел

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димитър Жеков- ръководител счетоводен отдел, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dlstervel@gmail.com, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dlstervel.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlstervel.dpshumen.bg/2016-%D1%82%D0%BF-%E2%84%9610-%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%B8-%D0%BF/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментна услуга за ремонт и поддържане на персонални компютри и периферни компютърни устройства, с резервни части на изпълнителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50320000, 50323000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

20 бр. компютърни конфигурации, 17 бр. принтери, 2 бр.копирни машини, 1 бр.факс, с максимално допустим финансов ресурс до 165 лв. на месец без ДДС за ремонт и поддръжка (общо до 2000,00 лв.), и до 1500.00 лв.без ДДС за резервни части, и с прогнозна стойност за целия срок на договора до 3500лв., без ДДС за целия срок на договора

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Тервел, като изключение правят случаите, когато естеството на работа изисква тестване на техниката със специални технически и програмни средства в сервизната база на изпълнителя. Транспортните разходи за вземане от, и предаване на адреса на възложителя на ремонтираната техника са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на услугата започва след подаване на заявка за посещение при възникнала необходимост (софтуерен и/или хардуерен проблем/повреда) в компютърните конфигурации и прериферните компютърни устройства. Изпълнителят е длъжен да приеме заявката и да извършва посещения на адреса на възложителя най-късно в първия работен ден след заявката, в рамките на броя посещения включени в месечната абонаментна цена. Броят посещения са минимум едно, и максимум 20 посещения. При посещение на място, според конкретната необходимост изпълнителят е длъжен да извърши диагностика на проблема, и при необходимост с оглед отстраняването му да изпълни едно или няколко от примерно изброените действия: -отваряне на компютрите, почистване от прах, проверка на общото състояние на техниката и нейните компоненти, изготвяне на експертна оценка за състоянието на техниката и необходимия ремонт и резервни части в случай на нужда. - доставка и монтаж на необходимите резервни части. - поддръжка на специализиран софтуер от системата на ИАГ и СИДП; - инсталиране и конфигуриране на софтуерни продукти; - асемблиране на хардуерни компоненти; възстановяване на данни; прехвърляне на данни - инсталиране на софтуерни програми, вкл. за антивирусна защита; - премахване на вируси, защита срещу мрежови атаки, възстановяване на Windows със съхраняване на всички данни; - инсталиране и настройка на лицензирани програми, включване и настройка на ADSL, WiFi, 3G, Bluetooth, LAN, PPoE, VPN и др.; - осигуряване на професионални съвети и насоки за работа с компютри (обучение на потребители за компютърна безопасност и използване на програми). - отстраняване на специфични технически проблеми и възможност за предоставяне на оборотна техника с еквивалентни характеристики на ремонтираната; -предоставяне на оборотна техника в случаите, когато е необходим продължителен ремонт в сервиза на изпълнителя

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - абонаментна цена за един месец, с тежест 50% Оценка на Показател 1: (най-доброто предложение/предложението на оценявания)х тежестта на показателя. Максимален брой точки – равни на тежестта на показателя. Показател 2 - брой посещения за един месец включени в абонаментната цена с тежест 50% Оценка на Показател 2: (предложението на оценявания/най-доброто предложение)х тежестта на показателя. Максимален брой точки – равни на тежестта на показателя. Комплексна оценка = сбора на оценките по показателите. Максимален брой точки – 100 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/03/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на договора - до 31.12.2016г., с опция за удължаване на срока до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през 2017г. Срок за изпълнение на заявка - отстаняване на повредата в рамките на посещението. Максимално допустим финансов ресурс до 165 лв. на месец без ДДС за ремонт и поддръжка (общо до 2000,00 лв.), и до 1500.00 лв.без ДДС за резервни части, и с прогнозна стойност за целия срок на договора до 3500лв., без ДДС за целия срок на договора, и съгласно изискванията към изпълнението на поръчката. Срок на валидност на офертите - не по-малък от 30 календарни дни от крайния срок за представяне на оферти; Място на подаване на офертите - гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10 в срок до 16.30ч.на 01.03.2016г. Дата, час и място на отваряне на офертите - 10.00ч.на 02.03.2016г. на адрес гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10 Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс, електронен адрес и наименование на поръчката. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя или ценовите предложения надвишават финансовия ресурс. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя в списъка на представените документи, приложен към документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/03/2016