Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / Дичо Нончев - главен инженер минен-технология и анализи, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3016/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Производствено-технологичен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на машини за челно заваряване на полиетиленови тръби, съгласно Техническа спецификация на възложителя посочена в профила на купувача. Предназначение: Машините за челно заваряване са необходими за изпълнение на връзките между полиетиленовите тръби. Тръбите се използват по предназначение за отвеждането на руднични отпадни води с висока киселинност, за напорни канализации, устойчиви на тази киселинна среда за изграждане на постоянен наземен тръбопровод.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42662100

Описание:

Оборудване за електрическо заваряване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2 броя машини за челно заваряване. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата поръчка ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

условията на доставка на стоката са DDP складова база на Възложителя – отдел „Логистика и контрол”, град Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническа спецификация посочена в профила на купувача. 2. Срок за изпълнение на поръчката – до 2 (два) месеца от датата на сключване на договора, по писмена заявка на възложителя. Срок за изпълнение на получена конкретна заявка - до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на писмената заявка на възложителя. Заявката се изпраща по пощата (с обратна разписка), по факс, електронна поща или предадена чрез куриер срещу подпис на приемащата страна - Изпълнителя. Възложителят не е длъжен да заяви и получи цялото количество по предмета на поръчката и не носи отговорност за това. 3. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура – оригинал. Срокът на плащане по всяка доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

най-ниска обща стойност за изпълнение на поръчката

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2016 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 14.03.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/03/2016