Версия за печат

BG-Вършец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Вършец, бул.България № 10, За: Антон Димитров Тошев, Република България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varshets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varshets.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на готова храна /кетъринг/ за ежедневно хранене на 15 лица /потребители/ настанени в "Център за настаняване от семеен тип на лица с физически увреждания в гр.Вършец". Предмета на поръчката включва ежедневна доставка на готова храна за закуска, обяд и вечеря на лицата настанени в Център за настаняване от семеен тип на лица с физически увреждания в гр.Вършец за целия период на договора за изпълнение на обществената поръчка - 1 /една/ календарна година.. Прогнозната максимална цена на ден за хранене на 1 /едно/ лице включваща трите хранения /закуска, обяд и вечеря/ - 6.50 лв. с ДДС. /Общия брой на лицата, които могат да бъдат настанени в центъра - 15 бр./. В цената на доставката на готовата храна до склада на възложителя следва да бъдат включени всички средства за доставно-складови, транспортни и други разходи на изпълнителя. Срок за изпълнение на обществената поръчка 1 /една/ календарна година от датата на сключване на договор за възлагане изпълнението на обществената поръчка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55521200, 55523000

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството и обема са съгласно потребностите на възложителя според броя на настанените в центара лица с цел нормално функциониране на "Център за настаняване от семеен тип на лица с физически увреждания в гр.Вършец“

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35588 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, ул."Ал. Стамболийски" № 37, склад на Център за настаняване от семеен тип на лица с физически увреждания“

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, ако отговарят на предварително обявените условия на възложителя. Всяка оферта следва да съдържа: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения за участника /представяне на участника/ образец № 1; 2. Оферта за участие, с посочен срок на валидност на офертата – образец № 2; 3. Ценова оферта- образец № 3; 4. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в официален превод на български език. „Официален превод”, съобразно разпоредбата на § 1, т. 16а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки е „превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи”. Когато участникът е обединение, документът се представя от всеки член на обединението. Физическите лица, участници в поръчката или включени в състава на обединения, представят копие на документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - образец № 4; 6. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда подизпълнители- образец № 5; 7.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата, като такъв- образец № 6; 8.Декларация, че участника разполага със собствено и/или наето транспортно средство отговарящо на изискванията на Глава 3 раздел 4 от Наредба № 5 от 25.05.2006 г., за хигиената на храните, /на бланка на участника/. 9. Заверено от участника копие на регистрация съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните; 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 - образец № 7; 11. Кратка анотация на досегашната дейност на участника; 12. Справка- декларация за изпълнени сходни договори за последните три години - образец № 8. Доказателства за извършените услуги, съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП се предоставят под формата на: 1. Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган и/или чрез; 2. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - образец № 9; 14. Оригинал на нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от представляващия участника; 15. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице трябва да представи оригинал на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимален срок на валидност на офертата - 30 /тридесет/ календарни дни; Забележка: Участници, предложили цена, по-висока от прогнозната ще бъдат отстранени от участие в процедурата! Офертите на участниците следва да бъдат изготвени съгласно изаскванията на чл. 101в, ал. 1 от ЗОП и да съдържат изискващите се документи съгласно настоящата публична покана. Офертите се подават съгласно изискванията на чл. 101в, ал. 2 от ЗОП в запечатан непрозрачен плик в деловодството на община Вършец с адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана до 17.00ч. на 26.02.2016 г. Отварянето на офертите ще се извърши на 29.02.2016 г. (понеделник) от 11:00 часа в Заседателната зала в сградата на община Вършец с адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул."България" № 10. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Източник на финансиране: Бюджет на община Вършец. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата по електронен път на www.varshets.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/02/2016