BG-Карлово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Карлово, ул. Петко Събев 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54580, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8/122-1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на два броя фабрично нови леки автомобила за нуждите на Община Карлово.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34110000

Описание:

Леки автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на два броя фабрично нови леки автомобила. Прогнозната стойност на обществената поръчка е без ДДС и е максимална. Оферти над тази стойност няма да бъдат разглеждани.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65999 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Карлово

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да е изпълнил поне една доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка се разбира доставка на нови леки автомобили. Изискванията за технически възможности и квалификация се доказват с представянето на: - списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите; - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за съответната доставка; - фотографски снимки на леките автомобили - предмет на доставка в настоящата обществена поръчка (минимум по 6 снимки, 3 снимки отвън и 3 снимки вътре в автомобилите).За участие в поръчката се представя оферта в надлежно надписан от участника, запечатан, непрозрачен плик. Върху плика се посочват предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес. Документи, които всеки участник трябва да представи: Оферта по образец на Възложителя; Участниците трябва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП (по образец). Срокът за доставка не може да бъде по-дълъг от 120 календарни дни. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 60 дни. Ако участникът ползва подизпълнител трябва да декларира тези обстоятелства в собственоръчно написана декларация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предлагана цена - 60 т.; Допълнително оборудване - 40 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите ще се извърши на 26.02.2016 г. от 11:00 ч. в стая 401 в сградата на общинската администрация, ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП. Плащанията ще се извършват при условията на финансов лизинг в рамките на тригодишен период.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/02/2016