Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия/Николай Петков - инженер-механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/; 0417 83305/3067/, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е извършването на ремонтно възстановяване на лагерни сегменти за лагер на багер Rs 2000. Изискванията на Възложителя относно изпълнението на поръчката са описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача и настоящата покана. Оригиналните чертежи на TAKRAF се предоставят на участника определен за изпълнител при сключване на договора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Един комплект лагерни сегменти. Един комплект се състои от 24 сегмента. Комплект сегменти образуват лагер с диаметър 10 000мм за багер Rs 2000.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територия на Възложителя и на Изпълнителя съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците трябва да разполагат с борверг или карусел с диаметър на обработка 10 м.– доказва се с декларация за техническо оборудване съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП към офертата на Участника - по образец на Възложителя. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 3. Срок и начин за изпълнение: до 3 месеца, считано от датата на подписване на договор. Място на изпълнение - рудник "Трояново 3" и ремонтна база на изпълнителя. 4. Начин на фактуриране и плащане: по банков път, до 30 календарни дни след изпълнение на дейностите, след представяне на документите, съпровождащи изпълнението на поръчката. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 02.03.2016 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/02/2016