Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия, отдел Търговски / Емил Колев -инженер механик, отдел Механооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3068/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на болтове и гайки за ж.п. линии, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката на възложителя, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44531400, 44531600

Описание:

Болтове
Гайки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

12 000 бр. Болд М24х150 за връзки за релси тип S49 и UIC 60 и 12 000 бр. Гайка М24 изпълнение 1 Н=28; S=39; D=45. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация и условията за изпълнение на поръчката, публикувани в профила на купувача. Гаранционният срок - 24 месеца от датата на доставка в склада на Възложителя. Срок за явяване при рекламация - до 7 дни след предявяването и. При рекламация Изпълнителят заменя всички некачествени изделия с нови изцяло за своя сметка в срок от 30 календарни дни след датата на подписване на протокола за рекламация. При доставка, изпълнителят предоставя декларация, че доставените от него изделия отговарят на техническите изисквания на Възложителя. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 45 дни от датата на подписване на договор за възлагане на обществената поръчка. 4. Начин на фактуриране и плащане: Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 календарни дни след доставката, срещу представена фактурата - оригинал, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане,започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемно – предавателен протокол) . Когато участника е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 26.02.2016 г. от 13:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/02/2016