Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Русе, ул. Райко Даскалов № 16, За: Калоян Иванов Копчев, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 886110; 082 886111, E-mail: ruse@nhif.bg, Факс: 082 886113

Място/места за контакт: Русе, ул. Райко Даскалов № 16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/588.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

1. Извършване на дейностите по чл. 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), в съответствие с Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. 2. организиране извършването на профилактични медицински прегледи и изследвания за ранно откриване на изменения в организма в резултат от въздействия на работната среда и трудовия процес на работещите в РЗОК - Русе, както следва: - преглед от специалист офталмолог на служителите, работещи с видеодисплеи, и шофьор; - клинична лаборатория: изследване на кръвна картина с десет показателя: СУЕ, креатинин и урея, холестерол, HDL-холестерол и триглицерид, пикочна киселина, глекиран хемоглобин, АСАТ, АЛАТ и ГГТ; химично изследване на урина с течен реактив, седимент на урината.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата численост на персонала на РЗОК - Русе е 53 души. Числеността се коригира съобразно броя на напусналите/освободени и/или новоназначени служители, за което възложителят уведомява изпълнителя. На профилактични прегледи от офталмолог подлежат максимум до 52 души, като ще бъдат заплащани само реално извършените прегледи. На профилактични медицински изследвания подлежат всички служители, като ще бъдат заплащани само реално извършените изследвания.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1583 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

РЗОК - Русе, СТМ, лечебно/и заведение/я на територията на гр. Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При осъществяване предмета на поръчката определеният за изпълнител участник следва да извършва дейностите по чл. 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), съгласно условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, залегнали в Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. Конкретни параметри на услугата, извършвана от СТМ: 1. Всички дейности по чл. 25а от ЗЗБУТ, в съответствие с Наредба № 3 от 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина - изпълняват се всички дейности по разработване на мерки за подобряване състоянието на работната среда и на безопасността на труда, за оптимизиране на трудовия процес и консултиране на работодателя, в това число и: 1.1. Извършва оценка на професионалните рискове и анализ на здравното състояние на работещите; 1.2. Разработва и предлага мерки за предотвратяване, отстраняване или намаляване на установения риск; 1.3. Предлага степенуване по приоритети на предложените мерки, като отчита установения риск, причините за възникване на идентифицираните опасности и техните характеристики; 1.4. Оценява ефикасността на предприетите от работодателя мерки; 1.5. Разработва препоръки за работодателя за преустройството на работното място, организацията на труда и трудовото натоварване на работещи, които се нуждаят от специална закрила; 1.6. Предоставя информация на работещите за здравните рискове, свързани с работата, и за резултатите от проведените медицински прегледи; 1.7. Дава индивидуални съвети на работещите във връзка със здравето и безопасността при работа; 1.8. Участва като консултант в реализирането на програми за промоция на здравето на работещите на работното място, отстраняване на рисковите фактори на начина на живот, опазване и укрепване на работоспособността и преодоляване на стреса при работа; 1.9. Подпомага работодателя при изпълнението на нормативно установените изисквания, свързани със здравословните и безопасните условия на труд; 1.10. Подпомага работодателя при разработването на правила, норми и инструкции за осигуряване на здраве и безопасност при работа и дава съвети на работещите за правилното им прилагане; 1.11. Консултира и подпомага комитетите/групите по условия на труд при осъществяване на дейността им по чл. 29 ЗЗБУТ; 1.12. Организира и провежда обучение на ръководния персонал и на работещите по правилата за осигуряване на здраве и безопасност при работа и спазването на изискванията за безопасна работна практика, съгласно изисквания на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; 1.13. Изготвя и съхранява здравни досиета на работниците и служителите; 1.14. Изпълнява други нормативно предвидени дейности и функции, осъществявани от службите по трудова медицина. 2. Организиране извършването на профилакт. мед. прегледи и изследвания на работещите в РЗОК - Русе: - преглед от специалист офталмолог на служителите, работещи с видеодисплеи, и шофьор- максимум до 52 човека;- клинична лаборатория: изследване на кръвна картина с десет показателя: СУЕ, креатинин и урея, холестерол, HDL-холестерол и триглицерид, пикочна киселина, глекиран хемоглобин, АСАТ, АЛАТ и ГГТ; химично изследване на урина с течен реактив, седимент на урината (за всички служители). Срокът на договора е една година, считано от датата на влизането му в сила. Датата на влизане в сила е първият ден след изтичане срока на действащия към момента договор, обезпечаващ дейностите, предмет на настоящата поръчка, в сила до 27.05.2016 г. вкл.Срокът за извършване на профилакт. прегледи и изследвания е по предварително съгласуван график с Възложителя.Лицата от състава на СТМ следва стриктно да спазват разпоредбите на чл. 4 от Наредба № 3/25.01.2008 г.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта следва да съдържа следните документи: 1. Списък на докум., съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участн., поставен в началото на офертата – в оригинал; 2. Нот. зав. пълном. на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, ако офертата или някой докум. от нея не е подписана от управл. и представл. участника съгласно акт. му рег-я, а от изрично упълном. негов представител. Пълном. следва да съдържа всички данни на лицата (упълном-н и упълном-л) и изрично изявление, че упълном. лице има право да подпише офертата и да представлява участн. в ОП; 3. Данни за лицето, което прави предл-то (Обр. № 1), с посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща инф-я в съответствие със законод-то на държавата, в която участн. е установен, както и адрес, вкл. електр., за коресп-я. Когато участн. не представи ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, освен копие от докум. за рег-я, прилага и заверено копие на докум. за акт. съст-е. Чуждестр. ЮЛ представят екв. документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която са установени (в офиц. прев.); 4. Оферта (Обр. № 2) с посочен срок на валидност, който не следва да е по-кратък от 30 кал. дни, считано от крайния срок за получаване на оферти; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и ал. 5 от ЗОП (Обр. № 3) от СТМ и от ЛЗ, което/които ще извършва/т проф. прегледи и изследвания; 6. Заверено копие на док. за рег-я на СТМ в МЗ, съгласно чл. 25в, ал. 1 от ЗЗБУТ, в съотв-е с из-та на чл. 25б от с.з.; 7. Заверено копие на докум., издаден от КЗЛД, удостоверяващ, че СТМ е вписана в регистъра на адм. на лични данни и водените от тях регистри; 8. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на наст. поръчка, изпълнени през последн. 3 г., считано от датата на подаване на офертата в наст. ОП, в завис. от датата, на която участн. е учреден или е започнал дейността си (Обр. № 4). В списъка се посочват стойности, дати на извършване, предмет и получатели на услугите; 9. Списъкът по предх. т. 8 - да е придружен с док-во за поне 1 извършена услуга с предмет, еднакъв или сходен на предм. на наст. поръчка. Като док-во за извършената услуга ще се приемат: - уд-е, издадено и подписано от получателя на услугата или от компет. орган. Уд-то следва да съдържа инф-я за изпълнителя, предмет и дата на услугата/те, чието извършване удостоверява. Уд-то се представя в ориг. или заверено на всяка стран. копие или - чрез посочване на публ. регистър, в който е публикувана инф-я за включената в списъка услуга; 10. Зав. копие на договор/и, сключен между СТМ и ЛЗ, което/които ще извършва/т проф. прегледи и изследвания, със срок на действие покриващ срока на договора между РЗОК – Русе и СТМ; 11. Зав. копие от удостоверение за рег-я на ЛЗ в РЗИ - Русе за подизпълнителя/ите; 12. Декларация (Обр. № 8), от ЛЗ, което/които ще извършва/т проф. прегледи и изследвания, за съгласие да участва като подизпълнител на СТМ; 13. Декл-я, че СТМ не е санкционирана от контролни органи за системни нарушения на чл. 25а от ЗЗБУТ, за нарушения на Наредба № 3/25.01.2008 г. за усл-та и реда за осъществяване на дейността на СТМ и не е в процедура на заличаване от регистъра по чл. 25в от ЗЗБУТ (Обр. № 5); 14. Техн. предл-е (Обр. № 6); 15. Ценово предл-е (Обр. № 7). Място за получаване на офертите: деловодството на РЗОК - Русе на адрес: гр. Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16, ет. 1. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в сградата на РЗОК – Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16, ет. 3, заседателна зала, на 01.03.2016 г. от 9.00 часа. Източник на финансиране: бюджетната сметка на РЗОК- Русе. ТИУО заедно с образците на докум. към настоящата публ. покана са публикувани на официалната страница на НЗОК, на адрес: www.nhif.bg, рубрика "Профил на купувача", http://www.nhif.bg/web/guest/588.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/02/2016