Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия /Динко Бинев- инженер инвест. контрол АС, ХТС, НС, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053369, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Инвестиции /звено Инвеститорски контрол/

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е извършване на строително-монтажни работи - Преустройство на РТНК-2 в р-к „Трояново-1“. Тръбни стоманобетонови водостоци Ф1000 мм по трасето на ГЛТ1201 и ГЛТ1203 , съгласно Техническа спецификация и количествена сметка на възложителя, публикувани в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количествена сметка, публикувана в профила на купувача. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

134394 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Възложителя - рудник "Трояново-1", с.Трояново

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили строителство еднакво или сходно на предмета на поръчката. Под сходно възложителят приема земни работи, изграждане и/или ремонт на водостоци. Доказва се със списък (по образец на възложителя), придружен с доказателства за извършеното СМР по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. 2. Срок за изпълнение на поръчката - до 90 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия/ниво. 3. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 4.Начин на фактуриране и плащане - по банков път, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 календарни дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове СМР се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум 3 еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на извършените дейности. Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), за съответната дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Други изисквания- гаранционен срок на изпълнените работи - не по-малко от 8 години, в съответствие с минималния гаранционен срок определен в Наредба №2 към ЗУТ, а на доставените материали- не по-кратък от гаранц.срок, предлаган от Производителя, удостоверен с подходящ документ(напр.гаранционна карта). 6. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за съответната категория строеж, на когото групата му съответства на предмета на поръчката. Категория на строежа - проектантът е определил в работните проекти строеж от втора категория,съгласно чл.137, ал.1, буква "к" от ЗУТ. Доказва се с декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител ще бъде вписан в ЦПРС за съответната група. 7. Преди подписване на договора, Участникът определен за Изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: : BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция се изготвя по образец на Възложителя, със срос на валидност 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя: - документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. 9. За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 19.02.2016. г. и е задължителен. Представители на учасниците трябва да се явят в 10.00ч. пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лице, което ще отговаря за огледа: Динко Бинев - инженер инвест. контрол АС, ХТС, НС, тел. 0889432347. За извършения оглед се подписва протокол, който се представя в офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 26.02.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/02/2016