Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Александра Александрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: A_Aleksandrova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/ea0c663267689ae9a8c151cdf96bdc15.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител-консултант в строителния процес за строеж „Проектиране и изграждане на пешеходна рампа и монтиране на стълбищен подемник в сградата на Районен съд гр. Златоград“, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който следва да: • упражнява строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на окончателен доклад до Възложителя, и въвеждане на строежа в експлоатация; • упражнява контрол по спазване изискванията за здравословни и безопасни условия за труд; • състави технически паспорт на строежа; • осъществява инвеститорски контрол, като упражнява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, в съответствие с одобрения проект и количествено – стойностните сметки.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация и Описание на обектана обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2833 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Златоград, бул. „България” № 120

NUTS:

BG424

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно действащата нормативна уредба в областта на проектирането и строителството в Република България и естеството на услугата: консултант в строителния процес на строеж „Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол на строеж „Проектиране и изграждане на пешеходна рампа и монтиране на стълбищен подемник в сградата на Районен съд гр. Златоград“ е необходимо потенциалният изпълнител на обществената поръчка: 1. Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата; 2. Техническo предложение; 3. Ценово предложение; 4. Представяне на участника; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 8. Декларация за приемане на условията в проект на договора; 9. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 10. Списък на изпълнените услугитете, които са еднаквии или сходнии с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 11. Заверено копие на валиден лиценз за упражняване на строителен надзор с приложен към него заверен списък на физически правоспособните лица, чрез които се извършва дейността, на името на участника, който ще упражнява строителен надзор; 12. Списък на експертите, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката съдържащ, имената, образованието, квалификацията, професионалният опит и заемана позиция в екипа за всички експерти; 13. Списък на технически правоспособни физически лица, които ще отговарят за осъществяването на контрол и оценка на количествата изпълнените строителни и монтажни работи на строежа съдържащ, информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата; 14. Посочване на удостоверение за завършен курс на обучение по част ПБЗ - Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи за лицето, което ще контролира приобектовия координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнението на строежа; 15. Декларации, подписани от всеки експерт с която декларира, че е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката, съгласен е да участва в екипа на участника и ще бъде на разположение за целия период на изпълнение на поръчката; 16. Декларации, че не съществуват правопрепятстващи обстоятелства, съгласно чл.166, ал. 3 и ал. 4 от ЗУТ; 17. Заверено от участника копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 с обхват, упражняване на строителен надзор или консултански услуги в областта на строителството; 18. Декларация свободен текст подписана и подпечата от участника, че притежава валидна към към датата на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за упражняване на дейността консултантски услуги в строителния процес; 19. Подробно описание на организация за изпълнение на поръчката. Всички изисквания към участниците са подробно описани в Документацията за участие в обществената поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - Техническа оценка /ТО/ - 40 %, Показател 2 - Финансова оценка /ФО/ - 60 %.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/02/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 22.02.2016 г. от 10:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/02/2016