Версия за печат

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Плевен, пл. Възраждане № 2, За: Людмил Грънчаров - гл. експерт ОПКП; Димана Николова - гл. експерт Екология; Елза Пачева - гл. експерт ЗСД, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881327; 064881 213; 064881 305, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмил Грънчаров - гл. експерт ОПКП; Димана Николова - гл. експерт Екология; Елза Пачева - гл. експерт ЗСД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=fa2c5566-53c7-4cb9-b861-04ea81bcf57c.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Извършване на дезинсекция, дератизация и дезинфекция на обекти и площи на територията на Община Плевен”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90670000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на населените места


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Извършване на услуги по дезинсекция (методи и средства за унищожаване на вредните членестоноги - паразити и преносители на инфекциозни и инвазионни болести) в т.ч. дезакаризация (обработка срещу кърлежи на тревни площи), дератизация (методи и средства за унищожаване на гризачи - резервоари на инфекции и вредители на имущество) и дезинфекция (мероприятия насочени към унищожаване на възбудителите на инфекциозни заболявания) - ДДД дейности, на обектите на Възложителя, съгласно приложен списък. Списъкът на обектите и площите на Община Плевен може да бъде променян и допълван по време на изпълнение на услугата при необходимост. 2. Приблизителната застроена площ на обектите - 43 727 кв. м. 3. Приблизителна открита площ - 665 515 кв. м. Прогнозната стойност за изпълнение на обществената поръчка е 66 000 лв. без ДДС. Източникът на финансиране е бюджетът на Община Плевен.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Плевен

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника - образец 1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката. 3. Декларация/списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - образец 2. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с минимум 5 /пет/ лица, включително ръководител и отговарящ за контрола по качеството, за изпълнението на обществената поръчка, като най – малко две лица трябва да притежават удостоверение за ДДД мероприятия на открити и закрити детски площадки и пясъчници, издадено от Национален център по заразни и паразитни болести.Ръководителят и служителите трябва да притежават удостоверение за правоспособност за извършване на ДДД дейности. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, за изпълнение на обществената поръчка - образец 3. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с най-малко: 2 броя моторна пръскачка, 3 броя ръчна пръскачка, 2 броя автоматичен пистолет, 1 брой генератор за топъл аерозол за антикомарна обработка – ръчен, 1 брой генератор за топъл аерозол за антикомарна обработка – машинен и 1 брой транспортно средство – автомобил. 5. Списък за извършена услуга – образец 4. Към списъка участника приложено представя доказателство за извършена услуга под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Минимални изисквания: участникът трябва да е извършил поне една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните 3 години считано от датата на подаване на офертата му. Под сходни услуги следва да се приема извършването на всякакъв вид ДДД дейности. 6. Протокол за последно извършена от РЗИ проверка след вписване на физическото или юридическото лице в регистъра по чл. 21 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации на МЗ. 7. Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка – образец 5. 8. Ценово предложение - образец 6. Забележка: общата предложена цена за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава сумата 66 000 лв. без ДДС. Когато офертата не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен представител, в офертата се представя нотариално заверено пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в обществената поръчка. Предложеният от участника срок на валидност на офертата, не може да бъде по-кратък от 120 календарни дни, считано от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите. Представените от участника към офертата му документи, които не са в оригинал или нотариално заверено копие, се заверяват на всяка страница „Вярно с оригинала” и подпис и печат на участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана, образци на документи, указания за участие - приложение 1, технически спецификации - приложение 2, проект на договор - приложение 3 и списък (приложение 1 към проекта на договора) на обекти и площи, подлежащи на дезинсекции, дезакаризации, дератизации и дезинфекции на територията на Община Плевен са публикувани в профила на купувача на адрес: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=fa2c5566-53c7-4cb9-b861-04ea81bcf57c Оферти се подават в " Центъра за административно обслужване" към Община Плевен, пл. Възраждане №4, гр. Плевен 5800. Всяка оферта, трябва да се представи в запечатен непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, наименованието на фирмата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Гаранция на изпълнение: участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 (един) % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС в една от следните форми: парична сума по сметка на Възложителя или оргинал на банкова гаранция в полза на Възложителя, банкови сметки: Банка: “Българо-Американска Кредитна банка” АД, офис – Плевен, банков код (BIC): BGUSBGSF, банкова сметка (IBAN): BG45 BGUS 9160 3304 11 3901, със срок на валидност най малко 30 дни след изтичане крайния срок на договора. Дата, час и място за отваряне на офертите: 23.02.2016 г., 14:00, Община Плевен, пл.Възраждане № 2, Заседателна зала ет.3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/02/2016