Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изток ЕАД, ул. Георги Димитров - №13, За: Минчо Минчев – експерт Търговия /инж.Динко Ангелов - инженер-механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/; 0417 83305/3080/, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е извършването на ремонт на автокранове GROVE GMK 2035-35 t, GROVE RT 760 E – 55 t, GROVE RT 540 E – 35 t. Изискванията на Възложителя относно изпълнението на поръчката са описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача и настоящата покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Рремонтите ще се извършват при възникване на необходимост. Възложителят ще сключи договор с максимална стойност 66 000.00 лв без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територия на Възложителя и на Изпълнителя съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците трябва да са вписани в Регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор на лицата, извършващи дейности поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, като лице, което извършва поддържане, ремонтиране и преустройване на повдигателни съоръжения – доказва се със заверено от участника копие на удостоверението за вписване в регистъра. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 3. Срок и начин за изпълнение: до 12 месеца, считано от датата на подписване на договор или до достигане на максималната стойност от 66 000.00 лв без ДДС на изпълнените ремонти, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано, като не е задължително да бъде изразходвана цялата сума по договора и Възложителят не носи отговорност за това. Ремонтите се извършват при необходимост, на базата на поръчки от съответните поделения на Възложителя. Срокът за изпълнение на всяка отделна поръчка се договаря между страните, като не може да бъде по-дълъг от 1 /един/ месец. 4. Начин на фактуриране и плащане: по банков път, до 30 календарни дни след приключване на всеки ремонт, срещу представяне на цялата документация, съпровождаща изпълнението на поръчката. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 24.02.2016 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/02/2016