1.Участниците да са сертифицирани попо ISO 9001:2015 или еквивалентен/за еквивалентен Възложителя счита и сертификат по ISO 9001:2008, валиден към датата на подаване на офертата/ с обхват,включващ и сервизно обслужване и поддръжка на системи за видеонаблюдение– доказва се с копие на сертификата,придружен с превод на български език.
2. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили услуги, еднакви или сходни на предмета на поръчката. Под сходен предмет Възложителят приема извършени услуги за изграждане и поддържане на системи за видеонаблюдение. Доказва се със списък на изпълнените услуги, съгласно чл. 51,ал. 1,т. 1,с посочване на стойността, датите и получателите, придружен с доказателства за извършените услуги съгласно чл.51, ал.4. от ЗОП.Доказателствата са под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган,или чрез посочване на публичен регистър,в който е публикувана информация за услугата.
3. Участниците да разполагат най-малко с 2 бр. автомобили с висока проходимост-доказва се с декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнението на поръчката-опис на МПС-тата съгл. чл.51,ал.1,т.9 от ЗОП
4. Участниците да разполагат с квалифицирани специалисти,притежаващи квалификационна група по електро-безопасност.Участникът представя декларация съгл. чл. 51,ал. 1,т. 7 ЗОП ,в която посочва списък на на лицата,които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочване на образованието,квалификационна група по електро-безопасност,професионална квалификация,професионалния им опит.
5.Изисквания към изпълнението:съгласно техническата спецификация,публикувана в профила на купувача.Гаранционният срок на дейностите не може да бъде по-малък от 6 месеца след датата на приемане на извършена дейност,гаранционен срок на резервните части-12 месеца,след влагане.
6.Срок за изпълнение на поръчката–1 година,считано от датата на подписване на договора или до достигане на максималната му стойност,в зависимост от това,кое от събитията настъпи първо.
7.Начин на фактуриране и плащане:Плащането на месечната абонаментна такса е ежемесечно до 30 календарни дни,след извършване на дейностите,описани в техническата спецификация,срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол,придружен с документите, описани в Техническата спецификация. При подмяна на резервни части, заплащането се извършва до 30 календарни дни,след представяне на фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
8.Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
9.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи,издадени от компетентен орган,за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП(свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
10.Участниците задължително да извършат оглед на системата за видеонаблюдение в "Мини Марица-изток"ЕАД. За целта следва да се явят на 11.02.2016 г.,10.00 часа, в административната сграда на управлението,гр.Раднево.Лице за контакт относно огледа:Николай Сталев,отдел "Сигурност",тел.: 0417 83305 вътр.31-81.За извършения оглед се представя двустранно подписан протокол в офертата.
11. Участниците трябва да разполагат със сервизна база, оборудвана с автомобили с висока проходимост - доказва се с декларация за техническо оборудване, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП, по образец на възложителя.
Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 18.02.2016 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.