Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов – гр. Варна, ул.“Марин Дринов“, № 55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов – гр. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http;//www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/mulaji.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на мулажи, структури за подмяна към тях и изделия за интензивна терапия за практическо обучение в Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – гр. Варна“". Предметът на поръчка включва избор на изпълнител за извършване на доставки на мулажи, структури за подмяна към тях и изделия за интензивна терапия за практическо обучение в МУ-Варнa при необходимост и по заявка на Възложителя. Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключения договор.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозното количество - 48 броя, мулажи, структури за подмяна към тях и изделия за интензивна терапия, съгласно техническа спецификация Приложение № 5 към документацията за участие. Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансова обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките, съобразно нуждите и финансовата си обезпеченост.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна, гр.Шумен и гр.Велико Търново

NUTS:

BG3

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва основните параметри и изисквания за качество, съгласно техническата спецификация на Възложителя. Предлаганите мулажи, структури за подмяна към тях и изделия за интензивна терапия, трябва да бъдат с параметри, идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя, посочени в техническата спецификация (Приложение №5). Предлаганите стоки трябва да са нови – неупотребявани, нерециклирани и да не са свалени от производство.Предложената единична цена без ДДС за стоките трябва да включва всички разходи на Изпълнителя, свързани с изпълнението на поръчката (опаковка, доставка, данъци, такси, мита, транспортни, товаро-разтоварни дейности и др.) до адрес на Възложителя и основните му звена, както следва: гр. Варна, ул.“Марин Дринов“ №55; гр. Велико Търново, ул. „Михаил Кефалов" №2; гр. Шумен, ул. „Васил Априлов" №63 и да представлява пълната и окончателна единична цена в изпълнението на поръчката.Предложените от Участника единични цени на доставяните стоки не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора.Съгласно нуждите си, Възложителят ще поръчва стоките, предмет на настоящата поръчка чрез писмена заявка. Срок за изпълнение на доставка – до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на заявката. Срок за изпълнение на договора – 12 месеца, считано от датата на подписването му или до достигане на максимално допустимата стойност без ДДС. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на Възложителя се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Стоките, доставяни от подизпълнител се фактурират от Изпълнителя. Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение, при подписване на договора. Размерът и вида на гаранциите, както и условията за задържането и освобождаването им са посочени в Приложение № 1 "Пълно описание на обекта на поръчката" от документацията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълно описание на изискванията към участниците и изискуемите документи за участие са посочени в Приложение № 1 към документацията. Всеки участник трябва да подаде оферта за всички номенклатури, включени в техничската спецификация (Приложение № 5). Участникът се задължава да извършва транспортно опаковане на стоките по подходящ начин, съобразен с вида и начина на доставката им до адрес на Възложителя и основните му звена, осигуряващ защита срещу липси и увреждане на стоката. Доставките на стоките следва да бъдат с оригинални опаковки с ненарушена цялост и върху тях да има индивидуализираща информация за всяка конкретна стока, включваща минимум производител, произход и модел. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях, са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни. Не се допуска в образците да бъде добавен текст повече от изискващия се. В случай, че не е достатъчно изброяването в тях, участникът следва да приложи на отделен лист необходимата информация, по посочения образец. Участници, чийто оферти не отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея и/или са непълни, няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране. Настоящата публична покана и приложенията към нея са публикувани в профила на купувача на електронната страница на Възложителя http://www.mu-varna.bg/, в секция публични покани.Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 424 до 17:00 часа на 16.02.2016 г. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 18.02.2016 г. от 09:00 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/02/2016