Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nkrehabilitation.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изграждане санитарни възли в стаи на II етаж в сградата на „Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс“ ЕАД - Филиал Баня, Карлово

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните строително-монтажни работи и количествата са посочени в Техническите спецификации - неразделна част от документацията за участие

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

100000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Баня, Карловско, ул. "Липите" № 1

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи първа група втора категория или еквивалентен регистър съгласно чл. 49 от ЗОП; 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обват сходен с предмета на поръчката; 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват сходен с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна с обхват сходен с предмета на поръчката; 5. Средният годишен брой работници и служители на участника за 2015 г. да е минимум 20 (двадесет) служителя; 6. Участникът да разполага със следните експерти за изпълнение на поръчката: 6.1. Технически ръководител на обекта; 6.2. Координатор по безопасност и здраве при строително-ремонтните работи; 6.3. Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи. 6.1. Техническият ръководител на обекта трябва да отговаря на следните изисквания: • Да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; • Да има най-малко 3 (три) години специфичен опит като технически ръководител на строителни обекти 6.2. Координатор по безопасност и здраве в строителството – трябва да отговаря на следните условия: • Да има валидно удостоверение • Да има най-малко 3 години специфичен опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ 6.3. Контрольор по качество в строителството– трябва да отговаря на следните условия •Да има валидно удостоверение •Да има най-малко 3 години специфичен опит като контрольор по качество в строителството на строителни обекти Срок на валидност на офертите: 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите. Срок за изпълнение на поръчката: 40 (четиридесет) календарни дни, считано от датата на предаване на строителната площадка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценка на всяка оферта и техните относителни тежести са: 1. „Цена“ с относителна тежест 40; 2. „Мерки за осигуряване качеството на изпълнението“ с относителна тежест 60. 1. Оценката по Показателя „Цена“ се определя, като се изчисли съотношението между най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката, предложена от участник и общата цена за изпълнение на поръчката, предложена от участника, чиято оферта се оценява. 2. Оценката по Показателя „Мерки за осигуряване качество на изпълнението“ се определя при спазване на правила, подробно описани в Методика за определяне на комплексната оценка за оферта – приложение към тази публична покана. Максималната възможна стойност на Комплексната оценка на оферта (КОО) е 100 точки. Изчислява се по следната формула: КОО = Пц + Пмоки, където: Пц е оценката на офертата по Показателя „Цена“; Пмоки е оценката на офертата по Показателя „Мерки за осигуряване качество на изпълнението“. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, комисията спазва разпоредбите на чл. 70 от ЗОП. Когато комисията установи, че ценовото предложение на участник съдържа единична цена на вид СМР, която е необичайно по-ниска от средната стойност на единичните цени на останалите участници за същия вид СМР, комисията може да изиска от него подробна писмена обосновка за начина на нейното образуване. Комисията определя разумен срок за представяне на обосновката, който не може да бъде по-кратък от три работни дни от получаване на искането за това. Комисията може да приеме писмената обосновка на участника и да допусне офертата до оценяване и класиране, когато са посочени обективни обстоятелства, свързани с: 1. оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка; 2. предложеното техническо решение; 3. наличието на изключително благоприятни условия за участника; 4. икономичност при изпълнение на обществената поръчка; 5. получаване на държавна помощ. Когато участникът не представи в срок писмената обосновка или комисията прецени, че посочените обстоятелства не са обективни, комисията не допуска офертата до оценяване и класиране. Класирането на офертите се извършва от комисията от длъжностни лица, определени от възложителя, в низходящ ред на получените Комплексни оценки, като на първо място се класира офертата с най-висока Комплексна оценка. В случай, че определените по тази методика комплексни оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя „Мерки за осигуряване на качеството на изпълнението“ и се избира офертата с по-висока оценка по този показател. В случай че офертите имат еднаква оценка и по този показател, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител. Методиката за комплексна оценка е подробно разписана в приложението към настощята публична покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/02/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Цялата документация е налична в Профила на купувача на възложителя - http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/. Източник на финансиране: собствени средства на възложителя. Място за получаване на офертите: гр. София, бул. Васил Левски № 54. Участниците следва да представят следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Данни за лицето (по образец); 3. Удостоверение за наличие на регистрация в ЦПРС или еквивалентен регистър съгласно чл. 49 от ЗОП (оригинал или заверено от участника копие); 4. Декларация, че участникът има възможност да достави всички необходими материали за изпълнение на поръчката; 5. Декларация, че участникът ще организира за своя сметка всички необходими обезопасителни и охранителни мероприятия по време на изпълнение на поръчката; 6. Списък на собствено/наето оборудване и механизация, с които участникът разполага за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП (по образец); 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 9. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители (по образец); 10. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец); 11. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обват сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 12. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 13. Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 14. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последната една година - 2015 г.; 15. Декларация-списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (по образец); 16. Декларация, че участникът се е запознал с обекта, където ще се изпълняват строително - монтажните работи и е запознат с характера на дейността на Възложителя; 17. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; 18. Техническо предложение (по образец); 19. Ценово предложение (по образец) заедно с приложение остойностена техническа спецификация (по образец) на хартиен и електронен носител; При сключване на договор за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора. Гаранцията се представя във формата на паричен депозит по банкова сметка на възложителя или като банкова гаранция със срок на валидност най-малко до изтичане на гаранционния срок на строително-монтажните работи. Участниците могат да извършат оглед на обекта всеки работен ден между 09:00 и 16:00 часа след предварителна заявка най-малко 24 часа преди часа на огледа. Лице за контакти за огледи: Божанка Иванова, тел. 0884810390. Отварянето на офертите ще се проведе на 18.02.2016 г. от 16:30 часа, в гр. София, бул. Васил Левски № 54, ет. 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/02/2016