Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова;Павел Христов; Мая Тодорова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251; 062 619403, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318,стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/382.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции" Обособена позиция № 1 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново. Обособена позиция № 2 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново. Обособена позиция № 3 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на отдел „Местни данъци и такси”, Община Велико Търново. Обособена позиция № 4 – Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Кметствата и други обекти на територията на Община Велико Търново /без гр. Велико Търново/ Обособена позиция № 5 - Безжичен интернет (WLAN)

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72400000, 72411000

Описание:

Интернет услуги
Доставчици на интернет услуги (ISP)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново, съгласно приложен списък и техническа спецификация. Прогнозна стойност за позицията – 10 500,00 лева; Обособена позиция № 2 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново, съгласно приложен списък и техническа спецификация. Прогнозна стойност за позицията – 20 250,00 лева; Обособена позиция № 3 - Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на отдел „Местни данъци и такси”, Община Велико Търново, съгласно приложен списък и техническа спецификация. Прогнозна стойност за позицията – 21 000,00 лева; Обособена позиция № 4 – Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Кметствата и други обекти на територията на Община Велико Търново /без гр. Велико Търново/, съгласно приложен списък. Прогнозна стойност за позицията – 12 000,00 лева; Обособена позиция № 5 - Безжичен интернет (WLAN), съгласно приложен списък и техническа спецификация. Прогнозна стойност за позицията – 2000,00 лева; Всички горепосочени услуги се предоставят 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата Договорът се сключва за срок от 1 /една/ година. Ако преди изтичане на този срок бъде достигнат прага по чл. 14, ал.4, т. 2 от ЗОП (66000,00 лв. без ДДС), заедно с други договори със сходен предмет, договорът се прекратява предсрочно. Участниците могат да подават оферта за една или повече позиции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Велико търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Основните технически изисквания за изпълнение на поръчката за всяка обособена позиция са съгласно Техническа спецификация за всяка позиция, към документацията. /Приложение 1/ Изисквания към участниците: Участникът следва да притежава валидно индивидуално разрешение за осъществяване на далекосъобщения чрез ограничен радиочестотен ресурс. Участникът да притежава Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. Да осигури високо качество на предлаганата услуга. Задължително изискване за поемане на гаранционния и извънгаранционния сервиз на доставените от него крайни устройства за ползване на услугата (ако има такива). Участникът следва да разполага с минимум 2 технически лица за изпълнение на поръчката. Участникът да разполага с действаща Trouble Ticket или еквивалентна система за обслужване на клиенти и процедури за реакция и отстраняване на проблеми. Участникът да притежава опит в експлоатацията на мрежи за пренос на данни. Документите и доказателствата за технически възможности се представят за всяка позиция по отделно. Участниците представят Техническо предложение под формата на Обяснителна записка за изпълнението на поръчката (Методология на работа при изпълнение на услугата). Подробно описание на обхвата съдържанието и характеристиките на предлаганата услуга, обект на конкретната позиция. Мерки, които ще бъдат предприети с цел постигане на ефективност при изпълнение на услугата. Срок за отстраняване на технически повреди по системите или други проблеми свързани с инфраструктурата свързана с изпълнението на услугата, посочен в часове от уведомяването, както и дежурни телефони и лице за контакт за уведомяване при възникване на проблем при изпълнение на услугата. Участникът посочва с какъв комплекс от действия се ангажира за качественото изпълнение на услугата. Предоставя се пълна информация за работата на техническия център за поддръжка на участника. Представя се подробно описание на техническо оборудване, което ще се използва за изпълнението на услугата за съответната позиция. В методологията си на работа участниците посочват срок за реално започване на изпълнението на услугата /посочен в работни дни/ от подписване на договор, срок за включване на нови обекти след писмено възлагане с възлагателно писмо /посочен в часове/. Посочва се лице за получаване на възлагателни писма и телефон за контакт с него. Участниците посочват срок (в часове), в който при възникване на проблем, администратора се явява в съответната структура. На основание чл. 16г, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП Възложителят запазва правото на участие в настоящата обществената поръчка за специализирани предприятия или кооперации на хората с увреждания. В процедурата е допустимо да подават оферти и лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но съгласно чл. 16г, ал. 9 от ЗОП, офертите на тези лица се разглеждат само ако, няма участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Съгласно чл. 16г, ал.10 участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г, ал.7 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка К се изчислява по формулата: К = Ц + Т + С Относителна тежест в точки: 1. Ценови показател - Оценка на предлаганата цена – Ц - 50 т. 2. Техническа оценка - Оценка на техническото предложение за изпълнение – Т – 30 т. 3. Срок за отстраняване на технически повреди - Показател срок за отстраняване на технически повреди по системите или други проблеми свързани с инфраструктурата свързана с изпълнението на услугата – С – 20 т. Пълната методика за оценка е съгласно Приложение 1 "Критерий за оценка" от документацията.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 12.02.2016 г. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на 15.02.2016 г. от 11:00 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето). Офертата трябва да съдържа най-малко: 1. Данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгл. образец: административни сведения; 2. Техническо предложение (по образец); съдържащо и информацията по показателите от методиката за икономически най-изгодна оферта с изключение на показател „Ц”. Срок на валидност на офертата не по-малък от 2 /два/ месеца, считано от крайния срок за получаване на офертата; Срок за отстраняване на технически повреди по системите или други проблеми свързани с инфраструктурата свързана с изпълнението на услугата /в часове/ от уведомяването съгласно условията на договора; Срок за включване на нови обекти след писмено възлагане /посочен в часове/ съгласно условията на договора; Срок за явяване на администратор в съответната структура, при възникване на проблем /в часове/; Срок за реално започване на изпълнението на услугата /посочен в работни дни/ от подписване на договора; 3.Заверено от участника копие от валидно разрешение за използване на ограничен радиочестотен ресурс; 4. Заверено от участника копие от Сертификат за управление на качеството; 5. Списък по чл. 51, ал.1, т. 4 от ЗОП, на техническите лица на разположение на участника за изпълнение на поръчката, включваща посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Мин.изискване: наличие на минимум 2 /две/ технически лица - за всяка от позициите; 6. Списък на услугите, които са еднакви или сходни на предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 год., считано от датата на подаване на офертата. Мин.изискване към т. 6: доказателство за извършена услуга със сходен предмет (услуга по доставка на достъп до интернет, експлоатацията на мрежи за пренос на данни), съгл. изискв. на чл.51, ал. 4 от ЗОП - удостоверение, издадено от получател или компет. орган, за извърш.услуга, еднаква или сходна на предмета на поръчката, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 7. Декларация за наличието на действаща Trouble Ticket или еквивалентна система за обслужване на клиенти и процедури за реакция и отстраняване на проблеми; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгл. образец; 9. Декларация по чл. 16г, ал. 7 и ал. 10 от ЗОП /представя се в случаите на чл. 16г от ЗОП/; 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за предвидени подизпълнители (съгласно образец 5) 11. Ценовото предложение (по образец); Участниците могат да подават оферта за една или повече позиции. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Информация относно движението на обществената поръчка ще се публикува или по реда на публикуване на публичната покана на интернет адреса на Община В. Търново, или чрез уведомяване на участниците в писмен вид. От участие в процедурата се отстранява участник чиято оферта не отговаря на предварително обявените от Възложителя условия. Преди сключване на договор класираният на 1-во място участник представя следните документи: - док., издадени от компет. орган за удостовер. на обст-вата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП;- декл-ии за липсата на обстоят. по чл.47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/02/2016