Версия за печат

BG-Свиленград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Свиленград, бул. България №32, За: Грозденка Дюлгерова, Николена Атанасова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 308; 315

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svilengrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://svilengrad.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-na-rabotni-obuvki/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на обувки, сабо, чехли за нуждите на BБР: Дейност „ЦДГ, Детски ясли и Здравни кабинети”, ОП “Благоустрояване и озеленяване”, Дейност “Социални услуги” и Дейност „Спорт и туризъм” - Свиленград

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

18800000

Описание:

Обувни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. ВРБ “Дейност ЦДГ, Детски ясли и Здравни кабинети” - Медицинско сабо -дамско (зимно)-34 чифта; Медицинско сабо – мъжко-1 чифт; Чехли дамски (летни)-83 чифта;Работни обувки-дамски с връзки-49 чифта; Работни обувки-мъжки с връзки-8 чифта; Мъжки летни обувки-3 чифта. Максимална стойност на поръчката за Дейност „ЦДГ,ДЯ и ЗК” е до 4 000 лв. без ДДС и 4 800 лева с ДДС. 2. Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване-Свиленград” - Зимни обувки полуботи за мъже и жени-97 чифта;Летни обувки с гумени ходила за мъже-63 чифта; Чехли за жени-6 чифта; Гуменки за жени-25 чифта; Маратонки-6 чифта; Максимална стойност на поръчката за ОП „Благоустрояване и озеленяване” е до 4 810.5 лв. без ДДС и 5 772.60 лв. с ДДС. 3. Дейност “Социални услуги” - Работни чехли (мъжки)-1 чифт; Работни чехли (дамски)-71 чифта; Работни обувки (мъжки)-12 чифта; Максимална стойност на поръчката за Дейност „Социални услуги” е до 3 166.67 лв. без ДДС и 3 800 лв. с ДДС. 4. Дейност „Спорт и туризъм” - Работни обувки зимни-дамски модел-2 чифта; Работни обувки летни-дамски модел-2 чифта; Максимална стойност на поръчката за Дейност „Спорт и туризъм” е до 208.33 лв. без ДДС и 250 лв. с ДДС.Обща максимална стойност на поръчката - 12 185.50 лв. без ДДС и 14 622.60 лв. с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

12186 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Свиленград

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

- Избраният за Изпълнител трябва да представи мостри на обувки, сабо и чехли - в пълна номерация за проба, не по-късно от 2 /два/ работни дни след сключването на договора. След одобрение на мострите и уточняване на размерите от страна на отделните ВРБ, избраният за Изпълнител трябва да достави обувките франко склада на второстепенните разпоредители в срок до 20 календарни дни от датата на сключването на договора. - Приемането на доставката на работните обувки да се осъществи на адресите на отделните звена, подробно описани в техническото задание. - Гаранционният срок на доставените изделия да е не по-малко от 12 месеца от дата на доставката. Гаранционният срок за установяване на дефекти и предявяване на рекламации е 30 дни от датата на извършване на доставката.В рамките на гаранционният срок рекламациите се уреждат чрез отстраняване на дефекта или замяна на рекламирания чифт с нов за сметка на изпълнителя. - Участникът да предложи единична цена за всеки артикул и обща сума за цялата поръчка с включено ДДС. Цената да включва и доставка франко склада на Възложителя. Плащането ще се извърши от бюджетите на ВРБ не по- късно от 30 дни след подписването на приемно-предавателни протоколи и издаването на оригинални фактури /за всяка отделна дейност/ , по банков път по сметка, посочена от Изпълнителя. - Избраният изпълнител при доставка на стоките, обект на настоящата поръчка, представя следните документи, които ако са на чужд език, задължително се придружават с превод на български език: а/. Сертификат за качество; б/. Сертификат или декларация за произход; в/. Декларация за съответствие на качеството на изделията от производителя или негов упълномощен представител; г/. Декларация за гаранционен срок на предлаганите обувки, изхождаща от производителя на изделията при спазване на изискванията за ползване, поддържате и съхранение от потребителя, в съответствие на БДС, EN и нормативните разпоредби за отделните артикули; д/. Обувките задължително да е с етикети, съдържащи: производител, състав на основния материал и размер

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/02/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена в „Профил на купувача” на електронната страница на Община Свиленград на следния адрес: http://svilengrad.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-na-rabotni-obuvki/. Изтеглянето на документацията е безплатно. Отварянето на офертите ще се извърши на 17.02.2016г. от 09:00 в Малката заседателна зала на Общинска администрация-Свиленград, ет.2.При писмено искане, направено до три дни преди изтичане на срока за получаването на офертите, възложителят най-късно на следващия ден публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установениея режим на достъп до сградата на ОбА-Свиленград. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз Ако избраният изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, то преди сключването на договора следва да представи доказателства,че може да изпълни 80 на сто от предмета на поръчката със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл.16г, ал. 7. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет на всяко отделно звено, съгласно техническото задание.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/02/2016