ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката e доставка на електрически гайковерт 7503000Nm , подробно описана в техническата спецификация на Възложителя, приложение №1 към настоящата покана, което може да бъде намерено в профила на купувача.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
43830000
Описание:
Инструменти с двигател
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на 3 (три) броя електрически гайковерт 7503000Nm. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени оферти, които надхвърлят прогнозната стойност на процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складова база на Възложителя, отдел "Логистика и контрол"- гр. Раднево / Инкотермс 2010/.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация.
2. Документи за доказване на съответствието:
Участникът да представи заверено копие на техническите характеристики на изделието от оригинала на фирмата производител.
3. Срок за изпълнение на поръчката еднократно до 4 (четири) седмици от сключване на договора.
4. Минимален гаранционен срок на изделието 12 (дванадесет) месеца.
5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 15.02.2016 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: