Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Цветан Вачовски - инженер автоматизация, отдел Електрооборудване; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3275/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Електрооборудване; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Сервизна поддръжка на автоматизирана система за оперативен контрол и управление на качеството на въглищата (АСУКВ), съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. АСУКВ е предназначена за контролиране на качеството на добиваните въглища според изискванията на клиентите, в режим on-line. Сервизната поддръжка е необходима за осигуряване на надеждна експлоатация на системата (с минимални прекъсвания в работата) и гарантиране на изискваната точност на измерванията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50430000, 48921000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на прецизни уреди и апарати
Система за автоматизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място за изпълнение – на територията на Възложителя: рудник „Трояново-1”, с.Трояново; рудник „Трояново-север”, с. Ковачево; рудник „Трояново-3”, с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Участниците да притежават валидна лицензия за работа с уреди за технологичен контрол, използващи вградени източници на йонизиращи лъчения, издадена от Агенцията за ядрено регулиране (АЯР). /Доказва се с копие заверено от участника на валидна лицензия./ 3. Участникът да разполага със сервизни техници и инженери, притежаващи индивидуални лицензии за работа с уреди за технологичен контрол, използващи вградени източници на йонизиращи лъчения. /Доказва се с декларация - списък на техническите лица от участника - по образец на Възложителя./ 4. Срок за изпълнение на договора - до 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора. 5. Начин на фактуриране и плащане: по банков път ежемесечно, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на представяне на протоколи за извършени дейности, срещу представена фактура. Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или протоколи за извършени дейности). Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 11.02.2016 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/02/2016