Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Емил Колев – инж. механик, Мирослав Митков - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053068; 0417 833053108, E-mail: miroslav.mitkov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Механооборудване, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на двукомпонентни износоустойчеви шини 5+3х50х620, подробно описана в техническата спецификация на Възложителя, приложение №1 към настоящата покана, което може да бъде намерено в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

14000000

Описание:

Продукти на минната индустрия, основни метали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на 2000 броя двукомпонентни, износоустойчеви шини 5+3х50х620. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени оферти, които надхвърлят прогнозната стойност на процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя, отдел "Логистика и контрол"- гр. Раднево / Инкотермс 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. За доказване на съответствието, участникът трябва да представи документ съдържащ следната информация: - материал и дебелина на основата - материал и дебелина на износоустойчивия слой - твърдост на износоустойчивия слой /HRC/ Като допустими документи за доказването на съответствието ще се приемат: - каталожни и/или проспектни материали на производителя - декларация и/или техническо досие и/или протоколи от изпитване на производителя - протоколи от изпитване и/или сертификати, издадени от признат орган Всички документи за доказване на съответствието да се представят с превод на български език. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 3 (три) месеца след сключване на договора. 4. Гаранционният срок за скрити дефекти, дължащи се на използваните материали и изработка е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на доставка. 5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 11.02.2016 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/02/2016