Версия за печат

BG-Добрич

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно горско стопанство-Добрич ТП на СИДП гр.Шумен, ул.Марин Дринов 5, За: инж.Ренета Назърова, адв.Цветан Георгиев, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600678, E-mail: dgs.dobritch@dpshumen.bg, Факс: 058 600658

Място/места за контакт: инж.Цанко Николов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsdobritch.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dgsdobritch.dpshumen.bg/?p=743.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Физическа охрана на горски разсадник "Дъбовете" в гр.Добрич

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

един охранителен пост

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Добрич, горски разсадник "Дъбовете", местност "Кобаклъка"

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В делнични дни 12 ч. нощен наряд, празнични и почивни дни 24ч. денонощен наряд. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1.Да разполагат с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност. 2. Да разполагат с разрешение от Комисията за регулиране на съобщенията за използване на индивидуално определен ограничен ресурс - радиочестотен спектър с обхват минимум територията на гр.Добрич. 3. Да са изпълнили поне един договор за физическа охрана на обект в гр.Добрич. 4. Участника да е въвел система за контрол на качеството 5. Участника да е въвел система за здравословни и безопасни условия на труд. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАДРОВОТО И ТЕХНИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ. Участника следва да осигури за изпълнението на поръчката: 1.Минимум 6/шест/ охранители. 2. Минимум 1 бр. лек патрулен автомобил и 1 бр. високопроходим патрулен автомобил. Автомобилите да са реално базирани на такива места, че участника да има възможност във всеки момент на искане за съдействие от охранителя на поста за охрана да може да осигури пристигане и проверка на място от негови служители, в рамките на до пет минути.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/02/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на договора - до 31.12.2016г., с опция за удължаване на срока до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през 2017г. Срок за изпълнение на заявка - делнични дни 12 ч. нощен наряд, празнични и почивни дни 24ч. Денонощен наряд.. Срок на валидност на офертите - не по-малък от 90 календарни дни от крайния срок за представяне на оферти; Място на подаване на офертите - гр.Добрич, ул."Марин Дринов"5 в срок до 16.30ч на 08.02.2016г Дата, час и място на отваряне на офертите - 10.30ч на 09.02.2016г. на адрес гр.Добрич, ул."Марин Дринов"5 Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс, електронен адрес и наименование на поръчката. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя или ценовите предложения надвишават финансовия ресурс. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя в списъка на представените документи, приложен към документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/02/2016