Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев - експерт търговия; Янислав Дичков - администратор КС, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/; 0417 83305/3682/, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Информационни Технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката включва удовлетворяване необходимостта от авариен и текущ ремонт на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи, като са обхванати най-често срещани повреди водещи до неработоспособност на компютърни системи, активно оборудване и радио устройства за компютърни мрежи, които не е възможно да бъдат отстранени със собствени средства, поради необходимост от специфично оборудване и наличие на широка гама резервни части за целите на тест и диагностика. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50321000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територия на Възложителя - „Мини Марица-изток” ЕАД гр. Раднево, Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на сумата от 35 000 лв. без ДДС. При достигане на стойността от 35 000 лв. без ДДС договора се прекратява. В посочената стойност са включени всички разходи по изпълнението на поръчката, включително стойността на вложените резервни части при ремонт и ъпгрейд. Цените на рeзервните части за всеки отделен ремонт се съгласуват с Възложителя предварително по електронна поща и окончателно върху представена писмена оферта за извършване на ремонта. Начина за изпълнение на дейностите е описан в Приложение № 1 - Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе. 3. Условията на плащане: по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след извършен ремонт, представена фактура-оригинал и подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 4. Участниците да имат поне един сертифициран сервизен инженер за ремонт на компютърна и периферна техника.Участникът представя списък, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП, в който посочва лицата, които отговарят за ремонт на компютърна и периферна техника, с посочване на образованието, професионална квалификация, номер, дата и издател на притежавания сертификат. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1. и т.2. от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Офертите се оценяват по най-ниска предложена цена – ценови коефициент. Оценка на предложенията се формулира на база единични цени на труда за извършвани ремонтни операции, описани в Приложение №1 и коефициенти на тежести по следната формула: ЦK=С1*К1+С2*К2+С3*К3+С4*К4+С5*К5+С6*К6+С7*К7+С8*К8, където: - ЦK е ценови коефициент, - С1 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 1 от Приложение 1 - К1 е коефициент на тежест равен на 0.08 единици - С2 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 2 от Приложение 1 - К2 е коефициент на тежест равен на 0.2 единици - С3 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 3 от Приложение 1 - К3 е коефициент на тежест равен на 0.32 единици - С4 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 4 от Приложение 1 - К4 е коефициент на тежест равен на 0.32 единици - С5 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 5 от Приложение 1 - К5 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици - С6 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 6 от Приложение 1 - К6 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици - С7 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 7 от Приложение 1 - К7 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици - С8 е сумата от единичната стойност на всички ремонтни операции включени в точка 5, подточка 8 от Приложение 1 - К8 е коефициент на тежест равен на 0.02 единици

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.02.2016 г. от 11:00 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/02/2016