Версия за печат

BG-Смолян

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Братан Шукеров АД, бул.България № 2, За: Недялка Стаевска, Виктория Санкова, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62666, E-mail: mbalsmolyan@mbalsmolyan.com, Факс: 0301 62549

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160121ZAMR2670173.

Адрес на профила на купувача: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160121ZAMR2670173.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на електрически материали, водопроводни части, строителни материали и електрически уреди за нуждите на “МБАЛ Д-р Братан Шукеров” АД”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44100000, 31681410, 31681100, 31224100, 44115200, 44115210, 39131100, 31224500

Описание:

Строителни материали и свързани с тях изделия
Електрически материали
Електрически контакти
Щепсели и контакти
Оборудване за водопроводни и отоплителни инсталации
Оборудване за водопроводни инсталации
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Клеми


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Съгласно техническа спецификация – Приложение № 2 2. Посочените в спецификацията количества са прогнозни и не задължават Възложителя да ги закупи в пълен обем, а съобразно своята необходимост. 3. Участниците трябва да представят задължително предложение за всички номенклатурни единици/артикула/ по отделно, включени в обособената позиция. 4. Поръчката за Обособени позиции №№1, 2, 3 и 10 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, ползващи се със закрила, по смисъла на чл. 16г от ЗОП. 5. Общата прогнозна стойност за всички обособени позиции на поръчката е в размер на 43 761.66 лв. без ДДС, разпределена по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1. Електрически контакт - 697,45 лв; Обособена позиция № 2 Електрически щепсел - 306,25лв; Обособена позиция № 3 Клеми - 1,93лв; Обособена позиция №4 Електрически материали - 8069,28лв.; Обособена позиция № 5 - Водопроводни части - 7102,90лв; Обособена позиция № 6 - Строителни материали - 7841,18лв; Обособена позиция № 7 - Инструменти - 745,11лв. Обособена позиция № 8 - Електрически уреди - 10738,33лв.; Обособена позиция № 9 - Плочки - 827,92лв; Обособена позиция № 10 - Модулни стилажи - 6602,58лв; Обособена позиция № 11 - Материали за парна инсталация - 828,73лв;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43762 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склада на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД

NUTS:

BG424

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, офертите трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание: 1. Представяне на участника /Образец №1/, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; В случаите, в които участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, същият посочва в образец № 1 номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. При възникване на обстоятелствата по чл. 16г, ал.10 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите следва да са предприятия или кооперации на хора с увреждания, като в Образец № 4 се вписва и номера, под който подизпълнителят е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. б) декларация по чл.16г, ал.7 и ал.10 от ЗОП– /Образец № 2/, за участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, участващи за запазените самостоятелно обособени позиции 1.1.Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата е подписана от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие; 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката Приложение № 1 и Техническа спецификация – Приложение № 2 3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор /Образец № 3/; 4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /Образец № 4 – когато е приложимо/ 5. Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – Образец №5 /декларацията не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това/ 6. Ценово предложение съдържащо: 6.1. Образуване на предлаганата цена: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайна доставна цена, с ДДС и всички разходи до краен получател – склад на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД, гр. Смолян, бул. България №2. Цената се посочва за всяка номенклатурна единица и всяка обособена позиция по отделно. Участниците следва да представят задължително предложение за всички номенклатурни единици, включени в обособената позиция. Ценовото предложение - Приложение № 3 да бъде представено на хартиен и оптичен носител (CD), подписано на всяка страница и подпечатано с печата на участника. При различие между единичните цени и калкулираната обща стойност, за валидни се считат представените единични цени, като общата стойност се преизчислява съобразно единичните цени. 7. Договорът за изпълнение на обществената поръчка е със срок от 12 месеца или до подписване на нов договор със същия предмет по реда и при условията на ЗОП, или до изчерпване на стойността на обществената поръчка по настоящия договор. 8. Датата, мястото и часът на отваряне на офертите са: на 10.02.2016 год. от 15:00 часа в заседателната зала на МБАЛ „Д-р Братан Шукеров” АД – гр.Смолян, бул. България №2. Отварянето на офертите ще се извърши по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП. Продължение в раздел Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/02/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение към "изисквания за изпълнение на поръчката": 9. Неразделна част от настоящата публичната покана са: Приложение №1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката, Приложение № 2 - Техническа спецификация, Приложение №3 - Ценово предложение и Приложение №4 - Проект на договор; Образец № 1 - Представяне на участника; Образец № 2 - Декларация по чл.16г, ал.7 и ал.10 от ЗОП; Образец № 3 - Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Образец № 4 - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител и Образец № 5 - Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП, които са достъпни на Профила на купувача. Поръчката за Обособени позиции №№1, 2, 3 и 10 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, ползващи се със закрила, по смисъла на чл. 16г от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена по посочените обособени позиции. Офертите им ще се разглеждат само ако няма: - кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по чл.16г, ал.1 от ЗОП или за обособена позиция по чл.16г, ал.2 от ЗОП при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение на този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г, ал.7 от ЗОП. Възложителят може по всяко време да проверява достоверността на данните и да изисква от участниците предоставянето на мостри в срок не по-голям от 5 дни за установяване съответствието на предлаганите стоки с техническата спецификацията на Възложителя. При непредставяне на мостри или при несъответствие на мострите с техническата спецификация на възложителя, участникът се отстранява за съответната обособена позиция.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/02/2016