Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Васил Веселинов - ръководител звено Атоматизация, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833054625, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Електрооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: доставка на материали и модули за въвеждане в експлоатация и поддържане на аналогов мултиплексор Muxan 8RTD Modbus RTU в участък РТНК-2 на рудник „Трояново-1“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32552320

Описание:

Мултиплексорни устройства


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60038 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територията на възложителя- отдел „Логистика и контрол“, гр. Раднево

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация,публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на изделията, предмет на поръчката не може да бъде по-малък от 24 месеца след датата на доставка в склада на Възложителя. При доставката, изпълнителят предоставя следните документи: гаранционни карти за всички модули с включени гаранционни условия, сертификат за качество, издаден от завода, производител на изделията; фактура-оригинал; приемо-предавателен протокол. 2. В случай, че се предлага еквивалент на изискваните от възложителя изделия, участникът следва задължително да посочи това обстоятелство в техническата си оферта. Еквивалентността се доказва чрез: Декларация-оригинал (в свободен текст) от участника, че предлаганото от него изделие е еквивалентно на изискваното от Възложителя и чрез представяне на каталог (извадка или копие на каталог) от производителя на изделията с пълни технически данни на предлаганите модули. Допуска се каталога (извадка или копие на каталог) да бъдат на оптичен носител /CD, DVD/. 3.Срок за изпълнение на поръчката– до 60 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора. 4.Начин на фактуриране и плащане: Плащането ще се извършва по банков път до 30 (тридесет) календарни дни след датата на доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при доставка на изделията. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол). 5.Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи,издадени от компетентен орган,за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП(свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 02.02.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/01/2016