Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр.Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов № 3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkеrankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vik-burgas.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=118/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на кисело мляко за нуждите на "ВиК" ЕАД, гр. Бургас за 2016 година"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15500000, 15511000

Описание:

Млечни продукти
Мляко


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ще бъде съобразено с нуждите на Възложителя през периода на действие на договора. Посочените количества са ориентировъчни. Бройката на киселото мляко ще се движи за месец от 4500 до 5000 бройки и от 56 000 до 67 000 бройки годишно.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Попълнено Приложение №2 - образец Оферта - без попълване и прилагане на проекто-договора, съдържащо: 1. Представяне на участника с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2. Техническо предложение. 3. Ценово предложение. 4. Декларация за съгласие на подизпълнител – ако е приложимо (по образец) 5. Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо (по образец). II. Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението. III. Доказателства, че предложеният продукт отговаря на съответните действуващи стандарти - Национален стандарт за българско кисело мляко /БДС 12:2010/. IV. Документи за качество и произход на киселото мляко /сертификати и/или други удостоверения за качество и произход/. V. Доказателства, от които е видно, че киселото мляко ще има следните допустими качествени показатели: а/ мазнини – не по голяма от 2 грама; б/ млечен белтък – не по малко от 3 грама; в/ енергийност – но по – малка от 50 клкал.; г/ масленост – не по-малка от 3,6 %. VI. Участниците да предложат продукт в разфасовки /полистиренови кофички; стъклени буркани; керамични съдове, други опаковки/ по 0.500 кг. теглото. VII. Участниците да посочат единична цена без ДДС за 1 брой разфасовка 0.500 кг; срок на доставка (посочен в календарни дни). *Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Възложителят ще определи изпълнителя на обществената поръчка въз основа на критерий „Най-ниска предложена цена”. Участник, посочил най-ниска предложена цена за 1 брой разфасовка 0.500 кг. се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата, съобразена с техническата спецификация – Приложение №1, е необходимо да бъде изготвена по образец – Приложение №2. Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и документацията за участие в раздел Профил на купувача на интернет адрес: www.vik-burgas.com. Документацията за участие е безплатна. Желаещите да участват в процедурата подават лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, своите оферти всеки работен ден от 8,30 – 16,00 часа до 29.01.2016 г., включително в деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик с надпис - предмета на поръчката, наименование на оферента с посочени адрес, телефон, факс и e-mail. Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичатено на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър. Отварянето на офертите на участниците в процедурата е публично, по реда на чл.68, ал.2 от ЗОП и ще се извърши от Комисия, назначена от Изпълнителния директор на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. Отварянето на Офертите ще се извърши на 01.02.2016 г. от 10,30 часа в Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „В и К” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3 При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, буква “а“ до „д“ от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 освен в случаите, когато поръчката се възлага от възложител по чл.7, т. 2 от ЗОП. „ВиК” ЕАД публикува Протокола на Комисията в „Профила на купувача“ при условията на чл.22б, ал.3. Възложителят предоставя копие от протокола за оценка и класиране на офертите, по електронен път, при реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП), съобразно чл.58а, ал.2 от ЗОП и чл.43 от ППЗОП. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • по пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/01/2016