Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Александър Колев, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/376/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Одит по проект: „Културното наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие” по Програма БГ08.” по договор за БФП №24-10М1-44/23.04.2015г. в съответствие с: • Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите; • Българското законодателство и Законодателството на Европейския съюз, свързани с дейностите по тази обществена поръчка, между които Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, Закона за независимия финансов одит, Закона за счетоводството, Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Извършване на текущ и окончателен одит на изпълнението на проекта. Дейността следва да се изпълни съгласно всички нормативни изисквания касаещи одитни дейности и изискванията на Програма БГ 08 финансирана по ФМ на ЕИП 2009-2014, и Изпълнителят следва да изготви: 1. междинни доклади, към всички междинните исканията за средства, съдържащи одитно мнение за: -законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори и допълнителните споразумения към тях. -осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на бенефициента 2. окончателен одитен доклад към окончателното искане за средства, съдържащ одитно мнение относно цялостното изпълнение на проекта. Основната задача на Одитора е да предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС във връзка с изпълнението на проект „Културнто наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие“ При констатиране на нередности и неспазване на правилата за разходване на средства по Програма БГ 08, Одиторът изготвя незабавно ДОКЛАД ЗА НЕРЕДНОСТИ до Възложителя. Прогнозната обща максимална стойност на настоящата поръчка е 9779,15лв. /девет хиляди седемстотин седемдесет и девет лева и 15ст./ без ДДС. Ако участник представи оферта, с ценово предложение над тази стойност, ще бъде отстранен.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9779 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Одита трябва да включва: По отношение на „Текущия одит” от одитора се изисква да предостави междинни одитни доклади с мнение относно: - Законосъобразността на съответните обществени поръчки и сключените договори и допълнителните споразумния към тях ; -Осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на община Велико Търново. Относно осчетоводяването на разходите, упоменати по-горе, от одитора се изисква да провери, че: - Община Велико Търново води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - Община Велико Търново е реализирала хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставила финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството. Счетоводната система е неразделна част от текущата счетоводна система на община Велко Търново. Счетоводната отчетност по проекта позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка;- Община Велико Търново води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по проекта/договора; - Община Велико Търново спазва указанията на Програмния оператор относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); - Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на община Велико Търново; - Одиторът е получил увереност, че разходите по проекта не са обект на двойно финансиране – проверка за двойно финансиране; По отношение на „Окончателния одит” от одитора се изисква да предостави окончателен одитен доклад с мнение относно: - Дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; - Дали всички декларирани разходи са действително извършени/платени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (строителство, доставки, услуги) са действително изпълнени; - Дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; - Дали община Велико Търново е извършила 100 % проверка на първо ниво – верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; - Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - Докладваните нередности; - Дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; - Дали исканията за средства, подадени от община Велико Търново са точни, пълни и са във формат, изискван отПО на Програма БГ 08 ; - Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; - Счетоводните системи и осчетоводяванията; - Отсъствието на двойно финансиране; - Мерките за информация и публичност. Офертата трябва да съдържа най- малко: 1. Данни за лицето, което прави предложението: наим. на фирмата, ЕИК, седал. и адрес на упр-ие и др. данни, съгл. образец: админ. сведения; 2. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛДС 3. Техническо предложение, съгласно образец; 4. Срок на валидност на офертата (не по-малко от 60 кал. дни считано от крайния срок за получаване на офертата); Продължава в Раздел Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката по всеки показател се формира по формулите по-долу. Резултатът представлява получените от участника точки за показателя. Сборът от точките по всички показатели е комплексна оценка „КО”, на базата на която се получава класирането на отделните участници. Участникът събрал най–много точки се класира на първо място, като по низходящ ред се класират всички останали участници. Формула за определяне на комплексна оценка ”КО” КО = Ц + Т, където: КО – Комплексна оценка Ц – Ценови критерий - макс. брой точки 60 т. Оценката по показател за предлаганата цена от Участника се формира по формулата: Ц = 100 х Ц min х 60 % = ...............т., Цn Където: Ц min -е най- ниската предложена цена Цn – е цената, предложено от n-тия участник Относителната тежест на показателя е 60 %. Т - Техническа оценка , вкл. следните два подпоказателя О – Обосновка на участника – отнася се до необходимите дейности за изпълнение на обществената поръчка и ключовите моменти при изпълнението: Оценка 50 т. по този показател получава участник, чието техническо предложение съдържа конкретно адаптирано описание на всички дейности и процедури на самия одиторски екип съгласно и спрямо спецификата на Програма БГ 08 и проект „Културното наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие” О max = 50 т. Оценка 25 т. по този показател получава участник, чието техническо предложение съдържа описание на конкретните дейности и процедури на самия одиторски екип което е общо и бланкетно, без да е отчетена спецификата на съответната програма и конкретния проект „Общо и бланкетно“ – следва да се разбира преповтаряне, дори и не буквално, на техническите изисквания на Възложителя и/или общоприети методи, способи и принципи, без същите да съдържат демонстрирано от участника разбиране на задачите. О min = 25 т. К – Концепция за изпълнение на ангажимента – отнася се до предлаганите видове комбинации от процедури от одиторски тип като време и подход на изпълнение: Оценка 50 т. по този показател получава участник, чието техн. предложение съдържа конкр. описание на видовете тестове, които ще бъдат извършени по време на изпълнение на ангажимента - на ниво междинна и/или окончателна проверка. Тези тестове следва да бъдат логически обвързани с предмета, обема и сложността на ангажимента по проекта и спецификата на дейностите и разходите по него. К max = 50 т. Оценка 25 т. по този показател получава участник, чието техническо предложение съдържа описание на видовете тестове, които ще бъдат извършени по време на изпълнение на ангажимента, но без да е посочено разграничение за кое ниво на проверка се отнасят - на ниво междинна и/или окончателна проверка. Тестовете които участникът е описал не са логически обвързани с предмета, обема и сложността на ангажимента и спецификата на дейностите и разходите. К min = 25 т. Относителната тежест на показателя Т е 40 %. Общата оценка на показател Т се изчислява както следва: Т = (О+К)*40% Оценките по отделните показатели се представят в числово изражение с точност до втория знак след десетичната запетая. Максималната комплексна оценка, която може да получи една оферта е 100 (сто) точки; Забележка: Оферти, в които оценяваните показатели имат еднакви стойности, получават равен брой точки по съответния показател. В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, ако поръчката се възлага по критерий икон. най- изгодна оферта, но тази оферта не може да се определи по реда на чл. 71, ал.4 от ЗОП.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

5. Декларация-списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на услугата, по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 7. Ценово предложение съгласно Образец № 4 „Ценово предложение” 8. Договор /споразумение/ за създаване на обединение, в който /което задължително се посочва представляващия /когато е приложимо/ Мин. изисквания към т.5 Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от минимум един ръководител на екипа, един одитор, един юрист и един инженер за проверка на физическото изпълнение на проекта - собствени или наети лица, които ще бъдат на разположение на Изпълнителя за изпълнение на поръчката. Мин. изисквания за ръководителя - да има завършена мин. Образ. степен „магистър” по „икономика” или „право”; да има най-малко 2 г. проф. опит в областта на финансовия одит Мин.изисквания за одитора: - да е дипломиран експерт-счетоводител; да имат най-малко 2 г. проф. опит в областта на одита в публичния сектор; Ръководителят и одитора следва да притежават един или повече от следните сертификати: А) Национални: Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) Сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС) Б) Международни: CPA, ACCA, CFSA, CA и други еквиваленти Сертифициран вътрешен одитор (CIA) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Мин. изискване за юриста: да има юрид. правоспособност; да има минимум 3 г. юрид. стаж. Мин. изисквания за експерта за процедури свързани с проверка на физическото изпълнение на проекта: минимум 1 брой експерт с инженерно образование – специалност СГС, ПГС или еквивалентно, съответстващо на строителството по проекта и опит по специалността – минимум 3 г. Едно лице от екипа може да бъде предложено за повече от една от изброените по–горе позиции, при условия, че отговаря на съответните изисквания В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 28.01.2016 г. Съгласно чл.101б, ал.1, т.6 от ЗОП, отварянето и разглеждането на представените оферти ще се извърши на29.01.2016 г. от 14:00 ч. в сградата на Община Велико Търново, при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП (отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/01/2016