Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ- Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Ивана Велева- по въпроси касаещи документацията; Владимир Боянов- по техническите изисквания и спецификация, Република България 1080, София, Тел.: 0887 094278, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-hartii-hartieni-izdeliia-i-kancelarski-materiali-za-nujdite-na-bdj-tovarni-prevozi.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ - Товарни превози" ЕООД, за едногодишен период", считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител, при спазване условията и реда на Глава осма „а” от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Доставката се осъществява със собствен транспорт на доставчика до следните адреси на Възложителя: • “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3; • “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, бул. “Мария Луиза” № 114А; • ПТП София – гр. София, ул."Майчина слава " № 2 – Вагонно депо; • ПТП Пловдив – гр. Пловдив, гара Филипово; • ПТП Горна Оряховица – гр. Горна Оряховица, ул. „Цар Освободител“ № 97.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22800000, 30192000, 30197000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Периодична доставка по заявка на Възложителя на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали, описани по вид и количество в Спецификацията на Възложителя- Приложение № В към публичната покана

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64524 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

• “БДЖ – Товарни превози” ЕООД – Централно управление /ЦУ/ - гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3;

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил доставка (минимум една), с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 години или от датата на която е учреден и е започнал дейност, считано от крайния срок за подаване на оферти. Участникът трябва да предостави Списък (Приложение № 7), съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - в оригинал. Списъкът трябва да съдържа информация относно предмета на доставките (описание), стойност, дати или период на изпълнение, получател, лицето и данни за контакт, качеството, в което доставката е изпълнена, заедно със съответни доказателства за извършването й. Минимум 1 (една) от посочените в списъка доставки следва да бъде придружена от удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за нея. 2. Участникът следва да предостави валиден и в срок документ, удостоверяващ, че има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, релевантен на предмета на поръчката, а също и: • Документи за произход на предлаганите стоки/документ за оторизация от производителя или от официален представител за територията на Република България; • Документи, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните специфи-кации или стандарти: БДС EN ISO 534:06– определяне дебелина на хартията, БДС EN ISO 536:98 определяне маса на хартията на единица площ, БДС ISO 11476:03 – определяне белота на хартията, или еквивалентни на посочените стандарти, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, • Протоколи за изпитване от проведени изпитания за копирна хартия формат А3 и А4, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, издадени не по-рано от 2012 г. 3.Участникът следва да представи декларация с предложената търговска отстъпка в проценти за артикулите, които не са включени в спецификацията /Приложение № В към публичната покана/. 4. Участникът следва да представи фирмения си каталог.При възникнала необходимост от доставка на артикули, които не са описани в Спецификацията,същите могат да се доставят на цените от каталога на изпълнителя, след приспадане на отстъпката, предложена в техническото предложение на избрания за изпълнител участник. 5. Възложителят не се задължава да поръча всички прогнозни количества от артикулите посочени в Спецификацията! Допуска се замяна на артикулите по видове до договорената обща стойност на доставката. 6. При подготовката на Техническото предложение и Ценовото предложение за изпълнение на поръчката, всеки участник следва да се придържа стриктно към образците, част от настоящата покана. 7. Срок на валидност на офертата: минимум деветдесет календарни дни от крайния срок за получаване на оферти. 8. Доставката на консумативи се извършва с писмена заявка, направена до пето число на месеца, през който трябва да бъде изпълнена, на партиди, в срок не по-късно от три работни дни след получаване на заявката, до всички упоменати адреси на доставка. 9. В случай че офертата се подава от лице различно от представляващия участника, е необходимо да се представи изрично нотариално заверено пълномощно, съдържащо изявление по отношение правото на упълномощения да извършва предвидените от ЗОП и възложителя действия. На основание чл. 69, ал. 1, т.3, във вр. с чл.54, ал. 1 от ЗОП, се отстранява от обществената поръчка участник, който не отговаря на предварително обявения финансов ресурс, който възложителя може да осигури. Продължава в раздел "Допълнителна информация"...

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Условията за участие в обществената поръчка и указанията за подготовка на офертите /Приложение А към публичната покана/; Техническите изисквания за изпълнение на обществената поръчка /Приложение Б към публичната покана/, Спецификацията /Приложение В към публичната покана/ и съответните приложения ще бъдат публикувани на интернет адреса на възложителя, посочен в настоящата покана. Освен описаните в Раздел III документи, офертата трябва да съдържа:1. Списък на представените документи /в оригинал/, попълнен, подписан и подпечатан от участника по образец / Приложение № 2/; 2. Aдминистративни сведения /Приложение № 1/ 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – /Приложение № 5/. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – / Приложение № 6/. 5. Декларация за приемане условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП- / Приложение № 10/; 6. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП- /Приложение № 11/, която се попълва по преценка на участника; 7. Декларация за участието на подизпълнители - /Приложение № 8/; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в случай, че участникът е заявил участие на такъв)- /Приложение № 9/; 9. Техническо предложение –/ Приложение № 3/; 10. Ценово предложение –/ Приложение № 4/; 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - /Приложение №13/; 12.Декларация от членовете на обединението- /Приложение № 14/. Всички документи включени в офертата, с изключение на тези, които следва да са оригинал или нотариално заверени, трябва да са заверени от участника на всяка страница с гриф “Вярно с оригинала”, подписа на лицето/та, представляващи участника по търговска регистрация и мокър печат. Всички приложения към поканата са достъпни,както следва: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-hartii-hartieni-izdeliia-i-kancelarski-materiali-za-nujdite-na-bdj-tovarni-prevozi.html. Всеки участник има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертите. Обществената поръчка не съдържа обособени позиции, поради което участниците задължително представят оферта, която е за пълния обем на работите - обект на поръчката. Офертата и всички останали документи към нея трябва да бъдат представени в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик, депозирани от участника лично или от упълномощено от него лице в деловодството на ”БДЖ-Товарни превози” ЕООД, гр. София, п.к.1080, ул. „Иван Вазов” № 3, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Офертата се подава в писмен вид на български език, като не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции. Всички документи от офертата се сканират последователно във файл в PDF формат и се представят и на електронен носител (диск или еквивалент), който се поставя в плика с офертата. Възложителят сключва писмен договор с участника, определен за изпълнител, след представяне на: документи, издадени от компетентен орган за липса на обстоятелстава по чл.47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации по чл.47, ал. 5 от ЗОП. Към момента на сключване на договора, определения за изпълнител следва да представи и гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% /три процента/ от стойността му с включен ДДС, учредена в полза на възложителя с валидност един месец след изпълнение на договора, под формата на банкова гаранция или парична сума. Отварянето на офертите ще се извърши на 28.01.2016 г., от 11:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/01/2016