Версия за печат

BG-гр.Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет Проф.д-р Параскев Стоянов Варна, ул.Марин Дринов № 55, За: Елена Панева, Република България 9002, гр.Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Медицински университет Проф.д-р Параскев Стоянов Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/klim.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Процедурата е за избор на изпълнител/и за доставка и монтаж на климатици за нуждите на МУ-Варна, съгласно приложена техническа спецификация /Приложение № 2 от документацията/. Поръчката е разделена на две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 – Доставка и монтаж на климатици нисък клас; 2. Обособена позиция № 2 – Доставка и монтаж на климатици висок клас. Всеки участник може да подаде оферта за една или и за двете позиции поотделно. Договор за възлагане ще се сключи за всяка една от позициите поотделно. Всеки участник трябва да подаде оферта за всички номенклатури, включени спецификацията за съответната позиция.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39717200

Описание:

Климатици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Процедурата включва доставката и монтажа на климатици с минимални технически характеристики, посочени в спецификацията към процедурата - Приложение № 2 от документацията. Позиция № 1 включва четири вида климатици, позиция № 2 включва 20 вида климатици. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заявява необходимостта от доставка и монтаж на климатици в зависимост от потребностите и финансовите си възможности. Максимално допустимата стойност на договора е 36 000,00 (тридесет и шест хиляди) лева без ДДС за обособена позиция № 1 и 30 000,00 (тридесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция № 2. Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост, като Възложителят не се обвързва да изчерпи посочената максимално допустима стойност на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката участникът следва да достави нови и неупотребявани климатици, които да нямат явни или скрити дефекти. Предложението на Участника трябва да бъде с параметри, идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя, посочени в спецификацията /Приложение № 2 от документацията/. Доставените климатици следва да са съпроводени с гаранционни карти и инструкции за употреба на български език. За всеки климатик предложената единична цена без ДДС, съгласно ценовото предложение на Участниците, трябва да включва всички дейности и разходи, свързани пряко или косвено с доставката и монтажа на климатиците - за опаковка, доставка, монтаж, данъци, такси, мита, транспортни и други разходи до мястото на доставка - гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ № 55, сграда Ректорат или на адресите на основните звена на Възложителя на територията на гр. Варна, включително и необходимите за доставката и монтажа елементи, консумативи, монтажна пяна, тръбен път - при дължина на тръбния път до 4 метра вкл., PVC канал. При необходимост от доставка и монтаж на тръбен път над 4 метра, Възложителят заплаща допълнително вложените метри тръбен път след четвъртия метър за всеки отделен монтаж на база посочена от избрания за изпълнител участник единична цена за линеен метър. В ценовото предложение участниците следва да посочат цена за линеен метър за доставка и монтаж на тръбен път за всеки следващ метър над 4-те метра. Количествата линейни метри тръбен път над четирите метра, посочени в ценовото предложение /Приложение №6 от документацията/ са прогнозни и ще служат при оценяване на офертата. Срок за изпълнение на всяка конкретна доставка – не по-дълъг от 5 /пет/ работни дни от получаване на заявката. Гаранционен срок на климатичните системи – не по-малък от 5 /пет/ години. Срок за реакция след подаден сигнал за повреда – не по-дълъг от 3 /три/ работни дни. Срок на договора – 12 месеца, считано от датата на подписването му или до достигане на максимално допустимата му стойност. Изисквания към участниците: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на Възложителя се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Оценяването на офертите ще се извършва по критерий „най-ниска цена“ на база посочения от Участника в ценовото предложение сбор от единичните цени на предложените климатични системи и общата цена за линейните метри тръбен път над четвъртия метър (за обособена позиция №1 – общата цена е за 10 линейни метра; за обособена позиция №2 – общата цена е за 50 линейни метра). При попълването на ценовото предложение единичните цени и сумите се закръглят до втори знак след десетичната запетая. Цената без ДДС на офертата по всяка обособена позиция се образува като сбор от единичните цени на включените в спецификацията климатични системи и цената за линейните метри тръбен път над четвъртия метър. В случай, че в ценовото предложение на Участника бъде открита грешка в изчисленията, офертата няма да бъде допусната до оценяване и класиране. Предложените от Участника единични цени на стоките в ценовото предложение не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора. При наличие на нулеви стойности за предложени цени и количества, офертата на Участника ще бъде отстранявана от участие. Не се допуска образците, предоставени от Възложителя в документацията за участие към настоящата публична покана, да бъдат изменяни.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Данни за участника по образец (Приложение № 3);2. При участници обединения се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.;3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата и/или документи от нея не са подписани от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и/или документи от нея – оригинал или нотариално заверено копие.; 4. Оферта по образец (Приложение № 4); 4.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по образец (Приложение №4.1); 5.Техническо предложение по образец (Приложение № 5). В предложението следва да са посочени техническите характеристики на предлаганата климатична техника, с параметри идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя. Участникът следва да посочи търговска марка, производител, продуктов номер и модел на предлаганите от него климатици; 6. Ценово предложение по образец (Приложение № 6); 7. Доказателства за наличието на сервизна база на територията на гр.Варна (собствена, наета или ползвана на друго основание) – представя се заверено от участника копие от нотариален акт, договор за наем и/или друг еквивалентен документ.; 8.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП по образец (Приложение № 8); 9.Декларация за подизпълнители (Приложение №9) - участникът следва да посочи подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът носи отговорност за качественото изпълнение на работите, за които е ангажирал подизпълнители.10.Документи на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива: а) Декларация за съгласие на подизпълнители за участието им при изпълнение на обществената поръчка и дейностите, които ще изпълняват (Приложение №9.1).б) Декларация по приложеният към документацията образец по чл.47, ал.9 от ЗОП (Приложение №8); 11. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП по приложения към документацията образец (Приложение №10), ако е приложимо; 12. Документ за внесена гаранция за участие – заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Поканата, описанието, техническата спецификация и образците на документите са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 427 до 17:00 часа на 26.01.2016 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Участниците ще бъдат уведомени за резултатите от класирането на офертите на интернет адреса на Възложителя посочен в раздел І. Офертите ще бъдат отворени на 27.01.2016 г. от 10:00 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/01/2016