Версия за печат

BG-Елхово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОУ Св.Паисий Хилендарски гр.Елхово, ул. Асен Златаров №15, За: Мария Бързулова, България 8700, Елхово, Тел.: 0478 88071, E-mail: phscl_el@abv.bg

Място/места за контакт: ОУ Св.Паисий Хилендарски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ph-elhovo.com.

Адрес на профила на купувача: ph-elhovo.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ „Св.Паисий Хилендарски” гр.Елхово по обособени позиции:1. Доставка на топъл обяд за учениците от първи до шести клас от ОУ „Св.Паисий Хилендарски” гр.Елхово. 2. Доставка на закуска за учениците от първи до четвърти клас и за децата от подготвителна група в ОУ „Св.Паисий Хилендарски” гр.Елхово.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата за доставка на закуски и обяд са прогнозни,за прогнозни 160 учебни дни, на база брой учащи, съобразени с възможностите на бюджетните ограничения.Доставките се изпълняват по заявки за всеки ден.Прогнозна стойност за обособена позиция №1-26 000лв. без ДДС, а за позиция №2- 18 800 лв. без ДДС.Прогнозен брой ученици по обособена позиция №1- брой ученици-125, а по обособена позиция №2-прогнозен брой ученици/деца в ПГ –235 По позиция 1, финансирането и разплащането на доставките се извършва от бюджета на училището. По позиция 2, финансирането и разплащането на доставките се извършва по ПМС №308/20.12.2010г. и/или от бюджета на училището.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

44800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОУ "Св.Паисий Хилендарски"-гр.Елхово

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Срок на валидност на ценовото и техническото предложение: не по-малък от 90(деветдесет) календарни дни от крайния срок за подаване на офертата.Срок на изпълнение на доставката: ежедневно и по график, съгласно условията на договора.Срок на изпълнение на поръчката - една година от датата на сключване на договора/само за учебни дни/.Цената на транспорта е за сметка на доставчика.Офертата и документите към нея се изготвят по приложените в документацията образци и трябва да съдържа следното: 1. Списък на представените документи, подписан от представляващия участника. 2. Оферта от участника – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана и подпечатена от представляващия участника;3. Административни сведения – изготвени в съответствие с образеца от настоящата документация, подписани и подпечатени от представляващия участника; 4. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47,ал.9 от ЗОП. 6. Списък на лица, включително на тези, отговарящи за изпълнението на доставката, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката-по образец. 7. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ-по образец.8. Заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства по т.7. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.9. Копия на свидетелство за регистрация на транспортните средства по т. 7 в КАТ - ПП и договори за наем, ако тези МПС не са собствени на участника, или еквивалентно за чуждестранни участници. 10. Списък за наличните собствени или наети обекти за производство и/или търговия с храни, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на хранителен обект, издадени от ОДБХ, съгласно чл. 12 от Закона за храните-по образец. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.11. Копие на документ за собственост, наем или ползване на обектите по т.10. 12. Доказателство за въведена система за безопасност на храните - Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя и търговеца на предлаганите изделия по чл. 70 ал. 1 от Наредба № 5/2006 г. на МЗГ за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните/или декларация свободен текст, че участника разполага с такава внедрена система. 13. Декларация за използване на подизпълнители. 14.Декларация за приемане на условията на поръчката и условията в проекта на договор/по образец/.15.Техническо предложение/по образец/. 16.Ценово предложение/по образец/. 17. Оферта по образец.18. Списък на основните договори за доставки, еднакви и/или сходни с предмета на поръчката, придружен с доказателства за добро изпълнение/по образец/; Критерии за допустимост:1.Участникът да разполага минимум с 1 бр. МПС за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ / РЗИ, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.2.Участникът да разполага минимум с 1 бр. обекти за производство и/или търговия с храни, регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ / РЗИ, съгласно чл. 12 от Закона за храните, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.3.Участникът да разполага и съответно да представи Доказателство/документ/ или декларация/свободен текст, че притежава и има внедрена НАССР система или еквивалентна.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителя предоставя пълен достъп до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана на участниците до документацията за участие на следната интернет страница:ph-elhovo.com, профил на купувача, съдържаща: описание на поръчката, както и изисквания към изпълнението на поръчката; условия за участие в избора на изпълнител на поръчката; проект на договор за поръчката; технически спецификации и др. Всички въпроси, отговори и разяснения по документацията и процедурата ще бъдат публикувани на официалната интернет страница на ОУ „Св.Паисий Хилендарский” гр.Елхово:ph-elhovo.com, профил на купувача. Отварянето на офертите ще се извърши на 25.01.2016 г. от 10:00. часа в сградата на ОУ „Св.Паисий Хилендарски” гр.Елхово, ул. „Асен Златаров” № 15, общ. Елхово, обл. Ямбол, при условията и по реда на на чл. 101г от ЗОП. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/01/2016