ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е осигуряването на самолетни билети (бизнес и икономическа класа) и хотелско настаняване в страната и в чужбина /в т.ч. трансфери от/до хотелите/ за нуждите на служители, членове на Управителния съвет и партньори на Общинска фондация „Пловдив 2019”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
63512000
Описание:
Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Точният брой на самолетните билети/хотелското настаняване, които ще бъдат закупувани от Възложителя, не може да бъде предварително определен. Прогнозната стойност е лимитна и е без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за изпълнение на поръчката (технически спецификации):
1. Заявката си за резервация и доставка на самолетни билети/ваучери за хотелско настаняване възложителят ще предоставя на изпълнителя чрез определените свои представители по електронна поща или по факс. Участникът следва да осигури възможност за приемане и изпълнение на заявки от 08:30 ч. до 17:30 ч. всеки работен ден, както и да осигури възможност за обслужване и в извънработно време и в празнични/почивни дни по изключение по необходимост.
2. При получена заявка от Възложителя изпълнителят следва в рамките на един час да изпрати на Възложителя отговор в писмен вид с най-малко три конкретни предложения за пътуване/хотелско настаняване.
3. Отговорът следва да съдържа следната информация:
- реализация на пътуването: авиокомпания, директен или с прикачване/-ния полет, час на отлитане и пристигане и др. подробности относно осъществяване на пътуването, респ. при хотелско настаняване – име на хотела, местоположение, категория, възможност за трансфери, други услуги. В случай че заявката на възложителя се отнася до конкретен хотел, изпълнителят следва да представи предложение за съответния хотел.
- цените на билетите, посочени в български лева, с включени дължимите летищни такси и други такси, установени от местното законодателство. Цените на самолетните билети следва да бъдат съобразени с пазарните цени и да не бъдат по-високи от средните цени, предлагани от авиокомпании за дадената дестинация към момента на предоставяне на предложенията за пътуване от Изпълнителя по съответната заявка. Цените следва да бъдат съобразени с Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, а при превоз на багаж – въздушно карго, и с Наредбата за дългосрочните командировки в чужбина.
- цената на хотелското настаняване. Цените за настаняването не трябва да надвишават предвидените стойности съгласно Наредбата за служебни командировки и специализации в чужбина. При поискване от Възложителя, изпълнителят ще следва да окаже съдействие и за осигуряването на трансфери от/до хотела.
- информация за визовите изисквания на държавата, до която ще се извършва пътуването;
- информация относно медицинската застраховка.
4. Изпълнителят следва да изпълни потвърдена заявка в срок до 24 ч. от получаване на потвърждението. При извънредни обстоятелства и по искане на Възложителя, изпълнението се извършва и в посочен от Възложителя по-кратък срок.
5. В случай на извънредни обстоятелства, възникнали след закупуването на самолетен билет, непозволяващи осъществяването на полета по съответното пътуване, участникът, определен за изпълнител, е длъжен да уведоми Възложителя своевременно и да съдейства за възстановяването на стойността на билета или за безплатно премаршрутиране на пътниците чрез съгласуване с авиокомпанията, чийто полет няма да бъде осъществен, или да осигури билет от друга авиокомпания.
6. Предлаганите от участника маршрути за пътуване трябва да бъдат директни – когато е възможно, или с едно прекачване – когато е наложително, а когато и това е невъзможно – с минимален брой подходящи връзки за съответните дестинации.
7. Пътуванията следва да се извършват с в максимално съответствие с конкретната заявка на Възложителя.
8. Изпълнителят следва да предлага билети само за такива въздушни превозвачи, които отговарят на изискванията на законодателството на Република България и правото на Европейския съюз за извършване на въздухоплавателни услуги.
9. Изпълнителят няма право да предлага варианти за пътуване и оферти, включващи полети на авиокомпании, на които е забранено да летят в европейското въздушно пространство.
10. Изпълнителят следва да гарантира конфиденциалност (вкл. защита на личните данни) на извършените пътувания и да не разкрива такава информация пред трети лица.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Ц1 - Предлагана такса за обслужване за резервиране и закупуване на 1 бр. самолетен билет – тежест 50 %.
Ц2 - Предлагана такса за обслужване за 1 бр. хотелска резервация – тежест 50 %.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника.
2. Представяне на участника по Образец №1, в оригинал, подписан и подпечатан от участника.
3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
4. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (ако е приложимо) - оригинал или нотариално заверено копие. Когато обединението е регистрирано в регистър Булстат, се представя копие на документа за регистрация на обединението.
5. Декларация /ии по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 2.
6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /Образец № 3/.
7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите, когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец № 4 и Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, изготвена по образец № 4а /ако е приложимо/.
8. Декларация от участника, че е съгласен с клаузите на проектодоговора /Образец № 5/.
9. Списък на услугите еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец № 6/, придружен от заверени копия на препоръки за добро изпълнение и/или удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата по поне три от посочените в списъка договори.
10. Валидно удостоверение за регистрация на туроператорска или туристическа агенция съгласно Закона за туризма; в случаите на свободно предоставяне на услуги на територията на Република България от туроператор или туристически агент – копие на уведомлението до министъра на туризма по реда на Закона за туризма.
11. Валиден документ за членство в Международната асоциация за въздушен транспорт /IATA/, или за акредитация от IATA.
12. Документ за валидна застраховка “Отговорност на акредитирани в IATA агенции, продаващи самолетни билети” или еквивалент.
13. Документ, доказващ наличието на оторизация за работа в системата Billing Settlement Plan (BSP).
14. Сертификат или договор за работа с глобална компютърна информационна /резервационна/ система – „Amadeus”, “Galileo”, “Worldspan”, “Sabre” или еквивалент.
15. Декларация, съдържаща списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата (Образец № 7)
16. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението, с което се създава обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - в оригинал.
17. Техническо предложение /Образец № 8/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно.
18. Ценово предложение /Образец № 9/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Ценовото предложение на участника представлява предлаганата от него цена в лева, с включени ДДС и всички разходи по изпълнение на услугата.
Офертите ще се отварят на 26.01.2016 г. от 09:30ч. в сградата на Общинска фондация "Пловдив 2019", находяща се в гр. Пловдив, ул. "Арх. Христо Пеев" № 6.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: